2007-06-28, 18:06
Medlem
Thomas Möller, f.d. ledare för Hells Angels i Sverige. Vad hitta han på nu för tiden ? Har faktiskt inte hört något på jätte länge
Citera
2007-06-28, 18:27
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Thomas Möller, f.d. ledare för Hells Angels i Sverige. Vad hitta han på nu för tiden ? Har faktiskt inte hört något på jätte länge

Vad jag läste i någon av skvallertidningarna så skall ha bo i Spanien någonstans och vara egen företagare.
Citera
2007-06-28, 19:23
Medlem
Har hört sydafrika men vet som sagt inte
Citera
2007-06-28, 19:32
Medlem
Presidentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happy66
Då Möller slutade som HA-boss intervjuades han i en tidning och berättade att han skulle flytta utomlands (minns inte vart) och leva på sin pensionsförsäkring - hur nu sådana är utformade i dessa mopedåkarkretsar.
Citera
2007-06-28, 19:41
Medlem
Bakkelits avatar
Vem är president nu då?
Citera
2007-06-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
Då Möller slutade som HA-boss intervjuades han i en tidning och berättade att han skulle flytta utomlands (minns inte vart) och leva på sin pensionsförsäkring - hur nu sådana är utformade i dessa mopedåkarkretsar.

Slutat o slutat..

Inom den organisationen finns det även högre ämbete än en presidentpost
Citera
2007-06-28, 19:48
Medlem
Bakkelits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Slutat o slutat..

Inom den organisationen finns det även högre ämbete än en presidentpost

Påve?
Citera
2007-06-28, 20:14
Medlem
whiskass avatar
Vad jag har hört bor han i Sydafrika eller liknande med en grov förföljsemani, iaf i slutet av sitt presidentskap i moppegänget. Men detta är bara rykten som gick för något år sedan.
Förmodligen bara Bull S**t som allt annat man hör
Citera
2007-06-28, 20:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Nix! Han bor i Thailand,strax utanför Patong.
Citera
2007-06-28, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Han bor inte i Patong det kan ja lova dig ..
Citera
2007-06-28, 20:49
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung

Vad grundar du det på?
Citera
2007-06-28, 20:52
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presidenten
När han muckade efter sin sista vända i fängelse (när var det? 1994?), så sade han att han träffat en ny kärlek och skulle flytta till Australien. Lämna det organiserade våldet bakom sig. Jag orkar inte leta länken, men Australien är jag tämligen säker på att tabloidpressen skrev.

Sen dess har jag inte hört något om honom.
Thailand är möjligt, det kanske bara var en rökridå - och han blev (som en myglande sossepolitiker) sparkad snett uppåt.

Om jag minns rätt så var denne Möller en inte helt obegåvad typ, det vart väl lite för många fall av övergrepp i rättssak - men han hade en hel del sociopatiska och sociala talanger.

Är det nån som träffat karl'n i Thailand, eller vadå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in