Jag håller på å leker runt i FL studio då jag ska göra lite egen trance/dance/hardstyle musik, men jag har ett förhinder. Det knastrar i högtalalarna då jag ska spela upp något, och det är jättestörigt.. vad kan det bero på? någon inställning?
Vad kan det bero på om en rör-förstärkare knastrar? Det är en gitarrförstärkare (Marshall jcm 2000 dsl (topp+låda) för några år sedan kom det då och då när den inte var uppvärmd, sedan har det ökat successivt i frekvens och förekommer ofta.
Kan det vara rören som börjar ge sig?
Starta en ny tråd. Trådskaparen syftar på digitalt knaster!
Åh okej får man väl iväg å köpa 1GIG minne och ett nytt ljudkort.. om man ska göra musik å lite sådana saker.. kunna koppla in ett keyboard till datorn å sådär, vilket ljudkort borde räcka? ett för ca.. 5-600:- ?
Jag håller på å leker runt i FL studio då jag ska göra lite egen trance/dance/hardstyle musik, men jag har ett förhinder. Det knastrar i högtalalarna då jag ska spela upp något, och det är jättestörigt.. vad kan det bero på? någon inställning?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!