2007-06-28, 14:14
Medlem
Jag fattar inte riktigt... beställde Comhem 8 favoriter abbonemanget. En tekniker kom och installerade ett Comhem-jack och jag fick hemskickat en Digital-TV box och kort. Kopplade in allt och det fungerar bra. Men jag har ju för fasen varende kanal i universum?? TV1000-kanalerna, Canal+ och en jävla massa annat som jag inte beställt. Ändå stod det bara Comhem 8 favoriter på räkningen! Har de klantat sig och jag skall bara hålla käft och vara glad så länge de inte upptäcker det , eller är det någon sommarkampanj och de stänger ner kanalerna sen när man vant sig så att man får abstinens och tvingar sig själv till att beställa dem? Någon som vet eller råkat ut för liknande?
Citera
2007-06-28, 14:20
Medlem
Du har nästan samtliga kanaler i 2 veckor sen stopp!

Njut så länge det varar...
Citera
2007-06-28, 14:50
Medlem
PocketRockets avatar
Hände mig också när jag beställde Medium 8 favoriter.

Tanken är att du ska upptäcka vad kul det är att kolla på "Al Jahzeera" och dom andra kvalitetskanalerna, så att du beställer Large plus alla filmkanaler istället för snikvarianten du/vi har nu.

OT: Jag tycker Medium 8 favoriter är ett rätt prisvärt paket för att få dom kanaler man vill ha. I vanliga Medium finns ju en uppsjö kanalaer man ändå aldrig skulle kulla på.
Citera
2007-06-28, 15:33
Medlem
Krippa85s avatar
Jag sitter som säljare på com hem och säljer bland annat 8 favoriter och jag hade ingen aning om att det var så. Man får nya säljargument varje dag!
Citera
2007-06-28, 17:07
Medlem
Heh, anade det. Fult knep

Tack
Citera
2007-06-28, 17:46
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krippa85
Jag sitter som säljare på com hem och säljer bland annat 8 favoriter och jag hade ingen aning om att det var så. Man får nya säljargument varje dag!

Allvarligt, kände du inte till detta?!
Samma teori som knarklangarna kör med, köp det här så skickar jag med en påse av det här gratis...
Håller alla på med, Viasat, Canal Digital, u name it.
Nog mer än en som INTE kände till det som varit ruskigt nöjd när de kopplat på och sett att de fått alla kanaler: "Haha, de har klantat sig!" och sen några veckor senare, det hemska uppvaknandet...
Citera
2007-06-28, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Viking
Jag fattar inte riktigt... beställde Comhem 8 favoriter abbonemanget. En tekniker kom och installerade ett Comhem-jack och jag fick hemskickat en Digital-TV box och kort. Kopplade in allt och det fungerar bra. Men jag har ju för fasen varende kanal i universum?? TV1000-kanalerna, Canal+ och en jävla massa annat som jag inte beställt. Ändå stod det bara Comhem 8 favoriter på räkningen! Har de klantat sig och jag skall bara hålla käft och vara glad så länge de inte upptäcker det , eller är det någon sommarkampanj och de stänger ner kanalerna sen när man vant sig så att man får abstinens och tvingar sig själv till att beställa dem? Någon som vet eller råkat ut för liknande?

vad får du betala för det och vilka kanaler ingår ?
Citera
2007-06-28, 21:10
Medlem
buttsecks?s avatar
det där hände mej också men som tidigare sagt så släcks dom ner efter ett tag (när man blivit van vid att kunna kolla på en rulle när som helst på burken)
Citera
2007-06-28, 21:12
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Allvarligt, kände du inte till detta?!
Samma teori som knarklangarna kör med, köp det här så skickar jag med en påse av det här gratis...
Håller alla på med, Viasat, Canal Digital, u name it.
Nog mer än en som INTE kände till det som varit ruskigt nöjd när de kopplat på och sett att de fått alla kanaler: "Haha, de har klantat sig!" och sen några veckor senare, det hemska uppvaknandet...

Kan jag få numret till din knarklangare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in