• 1
  • 2
2007-06-28, 13:00
Medlem
Tjohildas avatar
Kobekött på en pizza! Även om ni vore miljonärer - skulle ni lägga 20 papp på en pizza?

http://www.aftonbladet.se/vss/helsin...106438,00.html
Citera
2007-06-28, 13:14
Medlem
von Schmerzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Kobekött på en pizza! Även om ni vore miljonärer - skulle ni lägga 20 papp på en pizza?

Less is more.

Om jag vore ekonomiskt oberoende skulle jag säkert testa, men ärligt talat tror jag att det skär sig att blanda oxkött, mozzarella, löjrom, tryffel, anklever och hummer i en och samma måltid. Möjligtvis skulle det fungera om den är uppbyggd som en riktig quattro med olika fält.
Citera
2007-06-28, 13:49
Medlem
rayraviolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von Schmerz
Less is more.

Om jag vore ekonomiskt oberoende skulle jag säkert testa, men ärligt talat tror jag att det skär sig att blanda oxkött, mozzarella, löjrom, tryffel, anklever och hummer i en och samma måltid. Möjligtvis skulle det fungera om den är uppbyggd som en riktig quattro med olika fält.

Instämmer, och jag tror inte att bladguldet gör sig nåt vidare heller. Men det är väl ett slags pr-jippo antar jag.
Citera
2007-06-28, 13:50
Medlem
kultingens avatar
Tycker inte den ser så god ut, gillar inte när man inte kan ta upp en pizzabit och äta med händerna utan att allt glider av
Citera
2007-06-28, 14:06
Medlem
tvcasualtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda

Finns ju ingen kebab på den, så nej Hela grejen känns som ett stort pr-jippo....
Citera
2007-06-28, 15:03
Medlem
WaRs avatar
Bara löjligt... Vilken idiot som helst kan slänga ihop en geggamojja av löjligt dyra ingredienser bara för sakens skull. Skulle hellre ta en kebabpizza för samma pris om jag var tvungen att köpa.
Citera
2007-06-28, 15:21
Medlem
Riddarens avatar
Det ska bli spännande att se vem som hinner först. Ganska billigt sätt att köpa sig in i Guinness rekordbok egentligen…

Jag tvivlar inte en sekund på att den är underbar med en försvarlig alkoholhalt men nykter känns den en aning overkill. Någon slags balkankille som fått storhetsvansinne niggerstyle. Anklever och löjrom funkar inte särskilt bra ihop. Däremot så är löjrom klockrent till kobebiff(Tigerbiff), men absolut inte på pizza. När man sysslar med annorlunda kombinationer gäller det att göra det med största försiktighet och med rätt smaker som kan hjälpa till på traven.
Citera
2007-06-28, 15:49
Bannlyst
Jag kan tänka mig en pizza med mycket hummer och lite fin rysk kaviar men jag skulle inte ge mer än 500 pix...
Citera
2007-06-28, 15:53
Medlem
AcDcs avatar
Den ser äcklig ut, så nej!
Citera
2007-06-28, 15:59
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.Den japanska biffen anses vara den möraste i världen. Djuren får massage, dricker öl och lyssnar på Mozartmusik.

HAAAHHHAAHAHAHAAHAAHAA
Citera
2007-06-28, 16:07
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillionaire
HAAAHHHAAHAHAHAAHAAHAA

Ja vem skulle inte vilja vara en kobekossa. Låter mycket behagligt.
Citera
2007-06-28, 16:08
Medlem
Roger Pontares avatar
Som Riddaren sa så har killen inte riktigt tänkt till när det gäller smaksammaställningen, och varför är det ingen iransk kaviar på den om han nu ska slå till med några av världens exklusivaste ingredienser. Vidrig jävla pizza som jag inte skulle betala 100 kr för, pizzabagaren borde ha ett rejält kok stryk för att våldta mat på det där sättet.
Läste om en omelett i aftonhoran för ett par år sen, den var också svindyr och innehöll en väldig mängd iransk kaviar, den lät tilltalande om man bortser från priset men det här var ju bara äckligt.
Aftonhoran ger pizzan 5 plus, jag ger den en rejäl spya!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in