• 1
  • 2
2007-07-01, 21:19
Medlem
W_G_Ss avatar
tja när killen och jag glodde på porr tillsammans första gången så tog vi det vi hittade i svärföräldrarnas byrålåda...vilket inte var helt fy skam..det var The Tease med Ashlyn Gere och Randy West....(http://www.imdb.com/title/tt0138863/)

Måste bara påpeka att Ashlyn Gere var väldigt het under den här perioden
Citera
2007-07-01, 21:24
Medlem
babbiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Nåt sånt här kanske?
http://www.lustypuppy.com/

För i helvete, nu hänger bössan slak i 2 veckor till
Citera
2007-07-02, 11:36
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mekh
Hm, nja, vet du fan alltså. Tror inte flickvännen gillar sånt där. Haha, tror hon blir lite fundersam över mig om jag kommer och vill att vi ska kolla på gayporr
Jo men brudar ska gilla gayporr har jag hört
Jag menar du behöver ju inte runka, du kan sitta brevid och titta bara
Citera
2007-07-02, 11:38
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul_Dan
Jag skulle välja Island Fever 3 eller 4. En ganska ny rulle som kommit är Lascivious Liaisons. Lätt bondage och väldigt välgjord. I alla desa filmer är det musik så om man vill höra kåta stön så skulle jag nog köra på en klassisk Jenna rulle.
Gärna en med Ron Jeremy i, det lär hon gilla.
Citera
2007-07-02, 23:15
Medlem
Lucretias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Jo men brudar ska gilla gayporr har jag hört
Jag menar du behöver ju inte runka, du kan sitta brevid och titta bara

Gayporr är hett! Men jag skulle nog dra öronen åt mig om mitt knull ville vi skulle se sånt ihop. "Är det något du vill ha sagt?", liksom..
Citera
2007-07-03, 02:59
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucretia
Men jag skulle nog dra öronen åt mig om mitt knull ville vi skulle se sånt ihop. "Är det något du vill ha sagt?", liksom..
Haha jo iofs
Citera
2007-07-18, 14:02
Medlem
chateu duval
Citera
2007-07-24, 08:56
Medlem
Charlies avatar
Jag och min flicka ser pa porr ibland, inte sa ofta, men ibland foreslar hon det. Vi brukar i allmanhet hinna se 20 minuter max, aven om vi varje gang staller in oss pa att se hela innan vi far rora varandra...

Hon gar igang bast pa filmer dar det verkligen ser ut som bada parter njuter, hon havdar sig aven kunna avgora om tjejjen kommer pa riktigt eller inte till 100 procent, jag staller mig tveksam till det, for isf kommer tjejjerna pa riktigt oftare an jag trodde iaf.

Testa lite aldre filmer typ sent 80tal tidigt 90tal, dar ar det ofta lite handling, lite humor och sex dar bada verkar gilla det. Har nyligen laddat ner Ridskolan filmerna, tror de kan bli en hit, bara att vanta pa att hon ska foresla det igen, ar nog dags snart...
Citera
2007-07-28, 11:07
Medlem
När jag och tjejen kommade på porr första gången så var det en klassisk parfilm. Pink Prison! Den tyckte i alla fall hon var väldigt bra som första film och efter det så har det blivit både det ena och andra. Men det är svårt att hitta film där tjejen tar för sej ocå där man slipper ansiktssprut, analsex och där karlarna inte är feta gubbar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in