Flashback bygger pepparkakshus!
  • 7
  • 8
2009-12-19, 20:16
Medlem
hejdamans avatar
Jag undrar om phenazepam syns på urin-prov? Finns det benso som inte man kan se på urin-prov?
2009-12-29, 23:47
Medlem
tacotrucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejdaman
Jag undrar om phenazepam syns på urin-prov? Finns det benso som inte man kan se på urin-prov?

Förlåt min översättning, jag är en engelsk speaker.

Åtminstone i Amerika, benzos är inte en del av standarden urin screening. Det finns dock ibland testas för och i så Phenazepam testar positivt eftersom det är en verklig benso och inte en analog.
Senast redigerad av tacotruck 2009-12-29 kl. 23:52.
2009-12-29, 23:48
Medlem
tacotrucks avatar
double post
Senast redigerad av tacotruck 2009-12-29 kl. 23:57.
2009-12-31, 23:50
Medlem
hejdamans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacotruck
Förlåt min översättning, jag är en engelsk speaker.

Åtminstone i Amerika, benzos är inte en del av standarden urin screening. Det finns dock ibland testas för och i så Phenazepam testar positivt eftersom det är en verklig benso och inte en analog.

Okej, tack. Det var tråkigt att höra.
2010-04-15, 09:31
Medlem
Vart fan hittar man pehna?? Det finns ju ingenstanns, värdelöst!! Någon jävla kran måste det ju finnas som sitter på det! Kan ju inte vara slut i hela jävla världen liksom!!!
2018-06-25, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phenazepamarct
Vart fan hittar man pehna?? Det finns ju ingenstanns, värdelöst!! Någon jävla kran måste det ju finnas som sitter på det! Kan ju inte vara slut i hela jävla världen liksom!!!

Rikta blickarna mot länderna som säljer det. Det går igenom tull med fast de kollar om det är narkotika. Iaf de jag köper. Måste metaboliseras till något de kollar efter på analys. Fast hört att denna inte ska synas på analys men vet inte. Vet bara att de såg den varken på sticka eller analys 2008 när den såldes på nätet. Stod mycket om att folk kom in på psyket helt borta i 1-3 veckor men de hittade inte att de tagit något fören de började kvickna till och berättade vad de tagit.
Jag själv var borta i 2 veckor sen börjar minnet komma och gå i några dygn innan jag vaknade upp ur dimman. Fast då tog jag säkert 70-120mg för det såg lite ut och tänkte ja vad kan hända.
Oj vad mycket som hände för man går och gör allt man skulle ha gjort i vanliga fall. Sen fick man höra man sovit på bordet i lunchrummet på jobbet. Stod med tunga maskiner och tappade dem så de flög flera meter men när jag kom tillbaka så sa förmännen. Kom med här. (Jobbade med sten) hur fan kunde du polera stenen helt perfekt i det tillståndet. De hade lagt undan den bara för att visa sen var det liksom lugnt för alla där hade något missbruks problem nästan. Min chef kom skitfull till jobbet så de fick köra hem honom. Rätt sjukt. Det hade inte gått idag. Sparken direkt.
Fast de är bäst att trappa ner på. Vilket jag använder dem till. 2mg 2 gånger dagen så e man nertrappad efter 2 veckor från nån tung benzo. Fast sen får man ta 1st morgon kväll i nån vecka så e det lugnt. De är bara bäst.
2018-06-25, 17:14
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Bensodiazepiner /låst
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in