Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-06-26, 23:23
Medlem
Avgrunds avatar
vart får man tag på det nu förtiden ???
trodde mest det var bullshit när jag såg det förut men nu är jag intresserad.
2007-06-26, 23:35
Medlem
Trollishs avatar
Ja du bra fråga mailade runt till alla som sålt det förut på hushmailen och dom som svarade sa att dom var slut och skulle aldrig komma in igen och resten svarade inte.
2007-06-26, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Ja du bra fråga mailade runt till alla som sålt det förut på hushmailen och dom som svarade sa att dom var slut och skulle aldrig komma in igen och resten svarade inte.

Vet någon hur det ligger till med phenibut då? Finns det någon pålitlig sida man kan beställa det från?
2007-06-26, 23:52
Medlem
Avgrunds avatar
Citat:
verkar ganska kört med andra ord då. varför försvann det så plötsligt tro?
2007-06-27, 12:02
Medlem
willedenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FightingSpirit
Vet någon hur det ligger till med phenibut då? Finns det någon pålitlig sida man kan beställa det från?
Yep. Finns fler amerikanska "body builder"-shoppar på nätet som säljer Phenibut till ett lågt pris. Jag har själv beställt och det gick felfritt.

BulkNutrition är att rekomendera.
2007-06-27, 15:41
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
verkar ganska kört med andra ord då. varför försvann det så plötsligt tro?

Japp kasnke, fast igår vare en som öppnade en tråd och sa att han sålde 98 procentigt phenazepam genom sin hushmail.

Han kasnke är värd en test order jag sparade hans hushmail tror jag så om du vill ha skicka ett pm.
2007-06-27, 16:17
Medlem
Citat:
Japp kasnke, fast igår vare en som öppnade en tråd och sa att han sålde 98 procentigt phenazepam genom sin hushmail.

Han kasnke är värd en test order jag sparade hans hushmail tror jag så om du vill ha skicka ett pm.

Skumt att nästan ingen säljer phena längre, det är ju inte klassat på annat sätt än för några månader sen. Om nån köper av den senaste killen som trollish snackar om får ni gärna recensera om det är en seriös person osv.
2007-11-06, 22:11
Medlem
Roygbivs avatar
Om nån har nån info om var man kan hitta phenazepam så tar jag gärna emot den.
Thanks!
2007-11-21, 23:02
Medlem
Testa google. Funkar as bra. puss
2008-01-22, 17:15
Medlem
det här är emot mina principer...men har letat igenom typ hela google nu. Nån som kan vara snäll och pma var man kan hitta phenazepam?
2008-01-22, 17:31
Medlem
Rogge-s avatar
Alltså har flera sidor som påstår sig sälja det, men det är alltså kört nu menar ni?
2008-01-22, 19:21
Medlem
Trollishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge-
Alltså har flera sidor som påstår sig sälja det, men det är alltså kört nu menar ni?

Denna tråd är rätt gammal och det diskuterades gamla shopar som slutat sälja nu, men nu finns det nya sidor som säljer antagligen dom du har länkar till.

fan kom på nu att jag skulle juh beställa 1 gram fenazepam av kinagrabbarna det hade jag helt glömt bort, hoppas dom inteär sura på mig så jag inte får beställa nu.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in