Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-11-09, 19:58
  #577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sklave
Fast jag tycker att effekten avtar efter några veckor och att biverkningarna blir värre
Alltså nej man ska absolut aldrig dricka det. Man kan dö.
Citera
2024-01-14, 14:36
  #578
Medlem
Som jag förstått det ska Poppers verka avslappnande. Var verkligen motsatta effekten för mig när jag prova.
Jag var på en fest och snacka med en engelsman, rätt som det var tog han fram en flaska och frågade om jag ville prova lite Poppers. Hell yeah sa jag och så förklarade han för mig hur man gjorde. Två rejäla inandningar i varje näsborre sen gick det en 4 sekunder och sen kom atombomben. Hjärtat pumpade i 200 blås tunnelseende utomkroppslig upplevelse deluxe sen kändes det som om hjärnan drog ihop sig som en tvättsvamp och utvidgade sig fram och tillbaks. Det måste hållt på i en minut och jag var kolugn genom hela trippen han hade sagt att det bara varade nån minut så jag kände mig rätt säker på att jag skulle överleva. Men man var lite nojjig över att hjärtat skulle explodera i molekyler.

Var det verkligen Poppers jag fick lukta på?
__________________
Senast redigerad av PentiumAllan 2024-01-14 kl. 14:45.
Citera
2024-02-14, 16:20
  #579
Avstängd
NotDeads avatar
Poppers, hur ska det kännas?

Fick testa det i helgen men hade druckit sprit, tagit imovane och rökt hasch. Så det kändes mest som man drog i sig en liten lina tjack, i någon minut.

Testade dagen efter (ingen bakfylla) och då blev jag mest svag i knä och ben och var tvungen att lägga mig ner i några minuter.


Så hur ska denna party, sex drog kännas? Funderar på att köpa bara för att ha.
Citera
2024-02-14, 16:29
  #580
Medlem
Det ska kännas som att klockorna stannar och du håller på o svimmar och sen skön kännsla och det går över.
Citera
2024-02-14, 16:41
  #581
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Som jag förstått det ska Poppers verka avslappnande. Var verkligen motsatta effekten för mig när jag prova.
Jag var på en fest och snacka med en engelsman, rätt som det var tog han fram en flaska och frågade om jag ville prova lite Poppers. Hell yeah sa jag och så förklarade han för mig hur man gjorde. Två rejäla inandningar i varje näsborre sen gick det en 4 sekunder och sen kom atombomben. Hjärtat pumpade i 200 blås tunnelseende utomkroppslig upplevelse deluxe sen kändes det som om hjärnan drog ihop sig som en tvättsvamp och utvidgade sig fram och tillbaks. Det måste hållt på i en minut och jag var kolugn genom hela trippen han hade sagt att det bara varade nån minut så jag kände mig rätt säker på att jag skulle överleva. Men man var lite nojjig över att hjärtat skulle explodera i molekyler.

Var det verkligen Poppers jag fick lukta på?
Låter så.
Citera
2024-02-14, 17:59
  #582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddy.l
Äcklig bögdrog, är den inte förbjuden ännu?
Även heterosex blir roligare med poppers såklart.

Jo ganska förbjudet. Säljs som "läderrengöring" och liknande. Vilket den är helt olämplig för.
Citera
2024-02-14, 18:14
  #583
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PentiumAllan
Som jag förstått det ska Poppers verka avslappnande. Var verkligen motsatta effekten för mig när jag prova.
Jag var på en fest och snacka med en engelsman, rätt som det var tog han fram en flaska och frågade om jag ville prova lite Poppers. Hell yeah sa jag och så förklarade han för mig hur man gjorde. Två rejäla inandningar i varje näsborre sen gick det en 4 sekunder och sen kom atombomben. Hjärtat pumpade i 200 blås tunnelseende utomkroppslig upplevelse deluxe sen kändes det som om hjärnan drog ihop sig som en tvättsvamp och utvidgade sig fram och tillbaks. Det måste hållt på i en minut och jag var kolugn genom hela trippen han hade sagt att det bara varade nån minut så jag kände mig rätt säker på att jag skulle överleva. Men man var lite nojjig över att hjärtat skulle explodera i molekyler.

Var det verkligen Poppers jag fick lukta på?

Tänk om någon runkat av dig under denna upplevelse... helvete va nice!
(Jo, nog är det Poppers allt)
Citera
2024-02-15, 19:07
  #584
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freddy.l
Usch nej.
Naturlig sex är bästa alltid
Smaksak 🙂
Citera
2024-02-24, 01:13
  #585
Medlem
Någon som kan uttala sig hur säkert det är att beställa från länder som Holland eller Slovakien?
Är väldigt nyfiken på denna substans men vill ju inte åka dit, vad jag förstår är går den nu under läkemedelslagen och är olaglig att importa.
Någon som kan bekträfta eller dementera detta?
Mvh
Citera
2024-03-17, 01:20
  #586
Medlem
Swetwunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kettil
Om jag förstått det rätt så är poppers lagligt i sverige. Var får man tag på det? Sniffar man det direkt ur flaskan? Hur lång tid tar det innan effekten sätter in?

Vet inte om du kanske redan fått svar på om lagligt/olagligt och orkar inte gå igenom allt haha. Men Poppers är iaf INTE lagligt i Sverige, det säljs i sexbutiker som läderrengöring, visserligen är inte det lagligt heller tydligen, men många butiker kommer undan med detta. Skulle det säljas som en rusmedel så är det direkt olagligt!

Det är också olagligt att inneha, importera via post eller importera i person.

Dock är det den typen av poppers som innehåller ämnet: Isobutylnitrit som omfattas av läkemedelslagen och är regulerad/olaglig i Sverige.

Jag har poppers hemma, och kollade nyligen vad den innehöll! Den har Isopropylnitrit: Så det finns kanske poppers som är laglig såvida de inte innehåller just dom alkylnitriterna som är uppförda i läkemedelslagen!

Ha en fin helg vidare
Citera
2024-03-25, 13:37
  #587
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swetwunk
Vet inte om du kanske redan fått svar på om lagligt/olagligt och orkar inte gå igenom allt haha. Men Poppers är iaf INTE lagligt i Sverige, det säljs i sexbutiker som läderrengöring, visserligen är inte det lagligt heller tydligen, men många butiker kommer undan med detta. Skulle det säljas som en rusmedel så är det direkt olagligt!

Det är också olagligt att inneha, importera via post eller importera i person.

Dock är det den typen av poppers som innehåller ämnet: Isobutylnitrit som omfattas av läkemedelslagen och är regulerad/olaglig i Sverige.

Jag har poppers hemma, och kollade nyligen vad den innehöll! Den har Isopropylnitrit: Så det finns kanske poppers som är laglig såvida de inte innehåller just dom alkylnitriterna som är uppförda i läkemedelslagen!

Ha en fin helg vidare

Du har fel. Det är inte olagligt att inneha poppers.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback