• 1
  • 2
2007-06-26, 19:32
Medlem
HFisBacks avatar
Har sökt och läst lite om det, hittade dock inte svar på detta: Hur lång är halveringstiden? Den skall ju vara extremt lång, eller?

Nån mer info som är "bra att veta"?
Citera
2007-06-26, 19:55
Medlem
instämmer fakta behövs!
har ju skrivits om det i några trådar men inget vettigare saker.
Men verkar vara rätt så svårt och få fram fakta har gogglat verkar vara rätt så okänt överallt ...står ju inte ens på erowid ...förutom i ryssland.
men vad jag har läst vad andra har skrivit så är det lång halveringstid på det,muskelavslappnande.
Citera
2007-06-26, 20:00
Bannlyst
Är Phenazepam inte narkotika klassat? isf hur likt är det tex stesolid eller andra benso

hitta denna wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Phenazepam
Citera
2007-06-26, 20:05
Medlem
Tangorabatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quazi
Är Phenazepam inte narkotika klassat? isf hur likt är det tex stesolid eller andra benso

hitta denna wiki: http://en.wikipedia.org/wiki/Phenazepam

Phenazepam är inte ens klassat som läkemedel i Sverige. Vad det innebär kan ni själva räkna ut.
Citera
2007-06-26, 20:32
Medlem
Ajss avatar
Håller med, totalt omöjligt att hitta någon info alls om det
Citera
2007-06-26, 20:35
Medlem
Squalos avatar
Förekommer det ens utanför östblocket?
Citera
2007-06-26, 21:51
Medlem
Ado0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo
Ehm...mjo, i sverige om inte annat
(den senaste tiden iaf)
Citera
2007-06-26, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Squalo

Menar du som läkemdel då eller? Annars förekommer det ju rätt mycket i Sverige nuförtiden. Läderlasse sålde ju mellan januari-mars, finns ett par internetshoppar som säljer, brukar förekomma i falska roppar osv.
Citera
2007-07-29, 13:39
Medlem
Breggions avatar
Halveringstiden skulle ligga runt 60h, vilket e mycket iofs. Men Valium, (Diazepam) har en halveringstid på uppåt 200h, det är en metabolit som står för den långa effekten. Kan det vara likadant med Phenazepam? Doseringen på Phena är 1mg, upp till tre ggr per dag - hade det suttit i med samma effekt som halveringstiden antyder skulle det räcka att ta en tablett var tredje dag typ Samma med Diazepam. Men så är icke fallet.

Så jag tror att det är en metabolit som ger en viss effekt, och därmed en lång halveringstid.
Citera
2007-08-03, 23:29
Medlem
Zopicas avatar
Är det meningen att man ska känna sig som en vinglig Zombie efter att dagen innan tagit Phenazepam för att somna?
Visst jag mår rätt bra, men man kan ju inte gå ut. Ser ju ut som man är aspackad när man går.
Citera
2007-08-03, 23:31
Medlem
kurdiss avatar
Kan man beställa phenazepam över internet längre eller har allt detta slutat med LL undergång?
Citera
2007-08-04, 09:35
Medlem
Breggions avatar
Det finns inte mer vad jag vet. Jag hade turen(?) att få en av dessa 1300mg:s påsar innan snubben lade ner, inte lädret nu alltså.

Däremot går det bra att köpa in kilovis från kina, samma sak med Tram, men då måsta man ha lite pengar. Det är bara att googla lite...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in