Citat:
Ursprungligen postat av Snajper
Alla här verkar höja Sännås till skyarna av någon anledning.
Då ska jag gärna berätta om hans senaste klavertramp som bestod i att han skulle preja/ tränga sig mellan en stenvägg och en Vw buss/ Cheva Van när Justin Timberlake var på besök, Sännås fick snällt prata med Blårockarna då hans manöver inte riktigt fungerade som det var tänkt. Jag kan bara få det till att det är en sjuk jävel som inte skyr några medel för att få en säljande bild.
/Snajper
Haha! Jag känner inte till just den där incidenten, men vill i vart fall inflika att jag knappast ser honom som en sjuk jävel.
Han gör sitt jobb som alla andra och då kan det säkert bli så där ibland, men jag antar att han får betala sina böter själv. Och då blir det ju ett avbräck för den där säljande bilden.
Jag hade ganska god kontakt med honom på åttiotalet och då var han en jäkla schysst kille som alltid ställde upp när man behövde skjuts från krogen mitt i natten eller liknande.
Att han skulle gå över lik för en bra bild tror jag inte.
Men alla murvlar är ju mer eller mindre att likna vid hyenor, dock har jag nog sett mest positiva sidor hos Sännås då han vanligen skildrar saker och ting på ett nyanserat/objektivt sätt.
Därmed inte sagt att han (som tidigare nämnts) inte kör som en berusad biltjuv.