• 4
  • 5
2007-06-27, 13:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Jag har ju bekräftat att tjejen inte mått särskilt bra?
MEN! Är the Bodströms to blame för detta? Jag tror inte att det ens finns ett korn av sanning i rubriken.
Citera
2007-06-27, 13:41
Medlem
Tjohildas avatar
Lite fler detaljer vill vi allt ha! På vilket sätt känner hon sig/blev hon förnedrad? Fick hon sparken eller slutade själv? Var hon nöjd/missnöjd med lönen osv? Vad är ditt förhållande till henne, kommer hon att gråta ut i tidningarna?
Citera
2007-06-27, 13:48
Medlem
Citat:
Jag har ju bekräftat att tjejen inte mått särskilt bra?
Det har du inte alls.
Du hade oxo hört ryktet. Ingenstans har du skrivit att tjejen mått dåligt.
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
Lite fler detaljer vill vi allt ha! På vilket sätt känner hon sig/blev hon förnedrad? Fick hon sparken eller slutade själv? Var hon nöjd/missnöjd med lönen osv? Vad är ditt förhållande till henne, kommer hon att gråta ut i tidningarna?
Bra frågor.
Citera
2007-06-27, 14:05
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda

Hon hade kommit med sexuella inviter till Tommy och han avböjde. Efter nåt sånt känns det inte så bra och det blev inget vidare slut på den anställningen.
Citera
2007-06-27, 14:08
Medlem
Citat:
Hon hade kommit med sexuella inviter till Tommy och han avböjde. Efter nåt sånt känns det inte så bra och det blev inget vidare slut på den anställningen.
Så hon kände sig förnedrad av att han tackade nej? I min värld är det inte hon som blivit förnedrad då.
Citera
2007-06-27, 14:13
Medlem
Ko Fångares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Så hon kände sig förnedrad av att han tackade nej? I min värld är det inte hon som blivit förnedrad då.

Inte jag som valde uttryck?
Citera
2007-06-27, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Rykte: Jag fick höra av en vän till mig att den "piga" som familjen Bodström hade anställt i sitt hus på Fårö sluta på grund av att hon blev i stort sett förnedrad av familjen. Att hon skulle ha behandlats som en människa utan värde osv. Är det någon som har hört detsamma eller kan bekräfta ovanstående?
Tack till Ko Fångare för hans *hmm* klarläggande inlägg. Då kan vi med säkerhet säga att detta ovan - trådstarten - inte stämmer.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in