• 1
  • 2
2007-06-25, 19:20
Medlem
lepops avatar
Rykte: Jag fick höra av en vän till mig att den "piga" som familjen Bodström hade anställt i sitt hus på Fårö sluta på grund av att hon blev i stort sett förnedrad av familjen. Att hon skulle ha behandlats som en människa utan värde osv. Är det någon som har hört detsamma eller kan bekräfta ovanstående?
Citera
2007-06-25, 19:48
Medlem
Ko Fångares avatar
japp, jag har hört samma sak.
Citera
2007-06-25, 19:54
Medlem
M.Anderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Rykte: Jag fick höra av en vän till mig att den "piga" som familjen Bodström hade anställt i sitt hus på Fårö sluta på grund av att hon blev i stort sett förnedrad av familjen. Att hon skulle ha behandlats som en människa utan värde osv. Är det någon som har hört detsamma eller kan bekräfta ovanstående?

Borde inte detta inlägg ligga under skvaller?
Citera
2007-06-25, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepop
Va har kamrat Bodström anställt en piga?!!! Jag som trodde att
det bara vara moderater som gjorde sånt!
Citera
2007-06-25, 20:08
Medlem
stfu!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongo-Benny
Va har kamrat Bodström anställt en piga?!!! Jag som trodde att
det bara vara moderater som gjorde sånt!

Varför trodde du det? Är du dum?
Det här är bara skvaller btw.
Citera
2007-06-25, 21:11
Medlem
ChristianXs avatar
PI -> Skvaller

/Mod
Citera
2007-06-25, 21:18
Medlem
Han hade ju svart hemhjälp innan som det skrevs en del om så jag antar att den här var vitt betald.
På vilket sätt förnedrades hon?
Citera
2007-06-25, 21:37
Medlem
Q: Varför tror du man blir sosse?

A: För att, trots uppenbara begåvningshandikapp, ändå kunna bossa runt med folk som gamla tiders brukspatron.

Ergo: Bodströms beteende torde icke förvåna någon nykter betraktare.
Citera
2007-06-25, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dre
Q: Varför tror du man blir sosse?

A: För att, trots uppenbara begåvningshandikapp, ändå kunna bossa runt med folk som gamla tiders brukspatron.

Ergo: Bodströms beteende torde icke förvåna någon nykter betraktare.

Thomas Bodström såsse? Den karljäveln är ju för f-sen höger-extremist! Han röstade inte ens på såssarna när hans farsa satt i Palmes regering och inte heller innan han blev statsråd!! Han var ju karriär-jurist innan han blev justitieminister! Hans farsa Lennart var TCO-ordförande och folkpartist innan han blev minister under Palme!
Citera
2007-06-25, 22:39
Bannlyst
Bullshit!

Vart ofta på Fårö och träffat dom inget stämmer!
Citera
2007-06-25, 22:44
Medlem
shotguns avatar
Varifrån kommer dessa rykten då?
Har hon nyligen talat ut i någon blaska, eller vad?

EDIT: Bodström d.y gick med i SAP i samband med sin utmämning till justitieminister om jag inte minns fel. Att i det läget kalla honom för något annat än karriärsosse är lögn
Citera
2007-06-25, 22:51
Medlem
Glödskals avatar
Klart Bodström är karriärist. Det finns nog många unga jurister som skulle ta jobbet som justititeminister (och därmed gå me i Partiet) om tjänsten serverades på ett fat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in