2007-07-18, 02:04
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appel
Men är det borde väl vara olika spårtider beroende på hur stor kur man har tagit?
Kan man få fråga var du har hittat all denna informationen?
Marginell skillnad beroende på hur stor kur man har gått på. Informationen som har byggt listan är hämtad från olika rapporter och undersökningar.

/mvh Ikh
Citera
2007-07-18, 15:46
Medlem
Alladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weider_88
"Snabb deca" då? hur lång spårtid har den?

Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Samma som vanlig deca. Då båda är av hormonsorten nandrolon.

/mvh Ikh

Tolv månader skall de väl ändå vara? annan ester trots allt...
Citera
2007-07-18, 16:42
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alladin
Tolv månader skall de väl ändå vara? annan ester trots allt...
Naturligtvis, helt rätt. Får skylla på att det var sent.

/mvh Ikh
Citera
2007-07-18, 22:38
Medlem
Må säga att detta har hjälpt mig i min karriär tackar.
Citera
2007-07-30, 01:59
Medlem
Woffys avatar
Jag vet att det kan vara en av de dummare frågorna idag, men hur fungerar det med tester och spårtider på Nolva?
Det är ju vanligt att testa/förbjuda även substanser som kan dölja spår av viss doping!?
Jag antar att Nolvan lämnar systemet rätt fort så att det inte är mycket att bry sig om?

/Woff
Citera
2007-07-30, 13:00
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffy
Jag vet att det kan vara en av de dummare frågorna idag, men hur fungerar det med tester och spårtider på Nolva?
Det är ju vanligt att testa/förbjuda även substanser som kan dölja spår av viss doping!?
Jag antar att Nolvan lämnar systemet rätt fort så att det inte är mycket att bry sig om?

/Woff
Tror inte att de letar specifikt efter nolva/clomid.

/mvh Ikh
Citera
2007-08-01, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mystiqe
Tänkte på att HCG kan höja kroppens egen testoproduktion, kanske de skulle misstänka om man har för högt testo i kroppen än som egentligen en normallt en man producerar..har läst i vissa fall en del har fått upp till 400% (men tror inte sannolik att alla garanterad får)

Man testar numera ration mellan epitestosteron och testosteron nivåerna i kroppen vet inte varför man gör det men jag TROR att epitestosteron är en molekyl som bildas vid testosteron produktionen och koncentrationen står proportionell mot koncentrationen testosteron i kroppen så i teorin så bör du inte åka dit om dom testar dig för HCG om du nu endast tar det (inte så troligt ) däremot kanske dom tycker det är konstigt att du är kille och gravid
Citera
2007-08-06, 06:13
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnadrolAndy
Man testar numera ration mellan epitestosteron och testosteron nivåerna i kroppen vet inte varför man gör det men jag TROR att epitestosteron är en molekyl som bildas vid testosteron produktionen och koncentrationen står proportionell mot koncentrationen testosteron i kroppen så i teorin så bör du inte åka dit om dom testar dig för HCG om du nu endast tar det (inte så troligt ) däremot kanske dom tycker det är konstigt att du är kille och gravid

Ahh..låt mig gissa var du fick svaret ifrån..det var från senaste Illustrerad vetenskapens tidning?!? Upptäckte själv svaret för några veckor sedan och tänkte själv besvara min fråga bara jag fann var jag lade min tidning igen.
Om jag minns rätt så är epitestosteron inactive testosteron och hur de kan upptäcka doparna, är att de kollar i analysen att både aktive testosteronen och den inaktive (epitestosteron) ligger nästan ungefär samma mängd nivå. Sen läste jag även att man kan fuska genom att inta epitestosteron innan man ska testa...kan ha fel nu så rätta mig iallefall.

Men tack iallefall för svaret
Citera
2007-08-07, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Tror inte att de letar specifikt efter nolva/clomid.

/mvh Ikh

Var ju någon bulgariska, friidrottsbrud som enligt tidningarna åkt dit för att ha använt ett preparat för att sänka östrogennivåerna i kroppen.
Stod iofs inte vilket prepp, men det låter ju som nolva/clomid etc?
Citera
2007-08-20, 16:43
Bannlyst
någon som vet spårtiden på Turanabol? runt 5-6 veckor har jag för mig men vill veta exakt
Citera
2007-08-30, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykeltratt
skulle vara trevligt med halveringstider oxå

Clenbuterol 1.5 days
Anavar 9 hours
Stanozolol (oral) 9 hours
Methyltest 4 days
Stanozolol (injectable) 1 day
Clomid 5 days