2007-06-23, 20:56
Medlem
Bulldoozers avatar
http://www.liveleak.com/view?i=1cf_1182610616

Vad sägs, någon som råkat ut för eller själv gjort något liknande efter jakten på mat?
Citera
2007-06-23, 21:01
Medlem
zindahrens avatar
Haha, jäklar va nice men det gäller ju att de har dålig kommunikation såfall, tror att det blir svårt annars. Jag och en polare försökte en gång då vi ställde oss på sådana parkeringsrutor där dom kommer ut me maten och vi sa till och med att vi skulle ha när det kom ut en tjej men hon hade bra koll så hon sa att det va fel bil och att hon skulle ge till ngt annat märke/färg. Men men, vore grymt å prova iofs.
Citera
2007-06-23, 21:02
Medlem
NOiDs avatar
Vilken jävla parasit

Själv har man väl kört på "Är min cheese utan ost klar snart". Ligger det en där så får man det förhoppningsvis, dock har dom blivit ganska hårda på att kolla nu för tiden
Citera
2007-06-23, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bulldoozer
http://www.liveleak.com/view?i=1cf_1182610616

Vad sägs, någon som råkat ut för eller själv gjort något liknande efter jakten på mat?
fy faan vad bra.. tyvärr går det inte på nåt ställe i min stad då det syns för bra vem som beställer och man inte behöver stanna vid första luckan om man inte beställt..
Citera
2007-06-24, 00:06
Medlem
TiniZs avatar
I min stad och de flesta andra här i Sverige har väl ändå en "radio" som man beställer i. Då betalar man ju när man får maten och på så vis är det rätt omöjligt att få sig ett gratismål. Men vem har inte gått fram och frågat om en QP är klar snart?
Citera
2007-06-24, 00:10
Medlem
frosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TiniZ
I min stad och de flesta andra här i Sverige har väl ändå en "radio" som man beställer i. Då betalar man ju när man får maten och på så vis är det rätt omöjligt att få sig ett gratismål. Men vem har inte gått fram och frågat om en QP är klar snart?
*räcker upp handen*
Citera
2007-06-24, 00:17
Medlem
pjalles avatar
Synd bara att där jag bor har vi bara en drive-in lucka.
Citera
2007-06-24, 00:33
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:

Där jag bor har man först ett ställe där man betalar sedan ett där man får maten så på så vis hade det fungerat. Däremot finns det en öppning ifrån ledet just där man betalar så de hade nog blivit misstänksamma ifall man valde att följa kön istället för att åka ut där. :/
Citera
2007-06-24, 00:34
Medlem
när jag och mina vänner för sprang på liseberg så fick vi alltid 4-9 cheeseburgare grattis, plus att vi fixade 1-4 big king XXL hamburgare per besök.

Vi gjorde så att när det var som mest kö i en kassa så gick vi fram och frågade var våra hamburgare var och varför vi får vänta så länge.
Detta slutade alltid med att personalen sa förlåt och gav oss det vi sa att vi väntade på.
De som jobbade där var tonåringar under stor stress så de orkade inte ens ta diskussion om detta verkligen stämde.
Men att de inte misstänkte något när 5-9 små grabbar kommer och klagar varför deras mat är försenad :P
Citera
2007-06-24, 09:34
Medlem
soers avatar
Citat:

I min stad så beställer man i en radio, kör fram till första luckan och betalar, kör fram till nästa lucka och hämtar maten. Så är det väl i videon med fransmannen också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in