2007-06-22, 15:53
Bannlyst
Varför kan man inte betala med Maestro på iTunes?!
Citera
2007-06-22, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Varför kan man inte betala med Maestro på iTunes?!

jag har aldrig någonsin sett en enda pryl på internet som tar maestro. det är därför man använder e-cards.
Citera
2007-06-22, 16:30
Medlem
Azzazins avatar
Maestro är inget kreditkort
Citera
2007-06-23, 16:38
Medlem
Skaffa ett vanligt VISA kort, fattar inte varför folk skaffar maestro .. dem är sämst, fungerar inte till nått .
Citera
2007-06-23, 17:46
Medlem
Fina Gubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pårr
Skaffa ett vanligt VISA kort, fattar inte varför folk skaffar maestro .. dem är sämst, fungerar inte till nått .
Är väl oftast folk under 18 som skaffar sig ett maestro kort (ungdoms-kort) för att kunna ta ut pengar eller betala med kortet i affären. VISA skaffar man när man är 18.
Citera
2007-06-23, 18:24
Medlem
jag använder maestro av den enkla anledningen att risken för att bli skimmad eller att nån snor mitt cc# i det närmaste är obefintlig. de enda begränsningarna jag stött på hittills är att dom inte tar kort när jag åker taxi; annars har allting annat funkat till 100%
Citera
2007-06-24, 16:17
Bannlyst
(kontokort menade jag)

Jag hade VISA förut på Swedebank, men så bytte jag bank till Handelsbanken. Dom har inte e-kort på Handelsbanken, istället öppnar man en spärr på sitt kort på sin bank hemsida medan man betalar.

Jag har aldrig använt det och aldrig riktigt fattat det där men kontokort. Men nu får jag väl använda Paypal då.
Citera
2007-06-24, 16:38
Bannlyst
Ringde Handelsbanken nu. Dom sa att jag ska kontakta kontoret för att få ett VISA kort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in