2010-04-29, 17:34
Medlem
warszawas avatar
Helst med en, eller max två, polare bara för att ha någon att bolla alla idiotiska idéer man får för sig med. Tycker inte om att måla hela crews eller med fler än tre. Då blir det för långa beslutsgångar. Sällskapet måste hela tiden vara optimerat för snabba ryck om något skulle gå åt skogen.
Citera
2010-05-28, 23:27
Medlem
Skulle gärna vilja höra lite historier! Har nästan aldrig målat själv men nu har alla mina polare börjat tappa glöden..

Berätta tabbar, hur det hade gått om ni var fler och hur hög risk du tog. Skulle vara rätt intressant att höra!
Citera
2010-05-29, 00:46
Medlem
olucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deep1
Skulle gärna vilja höra lite historier! Har nästan aldrig målat själv men nu har alla mina polare börjat tappa glöden..

Berätta tabbar, hur det hade gått om ni var fler och hur hög risk du tog. Skulle vara rätt intressant att höra!

här kan du läsa..

https://www.flashback.org/t510254
Citera
2010-05-29, 01:34
Medlem
Önskar att jag hade nån polare att måla med. Har ingen polare som verkar vara intresserad av graffiti. Vågar inte fråga om nån vill hänga med och måla heller då jag inte vill avslöja mig.
Citera
2010-05-29, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallekanel
Önskar att jag hade nån polare att måla med. Har ingen polare som verkar vara intresserad av graffiti. Vågar inte fråga om nån vill hänga med och måla heller då jag inte vill avslöja mig.

Vad fan äre med dig kärring.

Fråga någon kompis ifall de gillar graffiti bara.
Citera
2010-05-29, 08:02
Medlem
PhoenixRising303s avatar
Halva nöjet med att måla är ju just kompisarna och allt man gör före och efter...så måla ensam är bara en nödlösning
Citera
2010-05-29, 11:13
Medlem
Utkasts avatar
Visst det kan vara kul att vara på ett fame med ett tiotal personer och glida omkring och kolla och inspektera varandras målningar och lyssna på bra musik. Fast jag måste säga att jag föredrar faktiskt att måla med 1 eller kanske 2 polare så man är 3 stycken.

(och nu menar jag kvällsrundor, linjeväggar osvosv) - Det blir mycket mer personligare och det blir

inte så jäkla mycket "graff" över det, jag gillar liksom inte att hänga med sådana som jag inte känner mig bekväm med och som man bara snackar graff med när man är ute liksom.

(för man har inget annat att snacka om för det skiter man i, det ända man vill göra är att måla)

Det blir för mycket och nästan löjligt på något sätt. Så för mig så skulle jag säga att jag målar med några som jag känner mig bekväm med, spelar ingen roll om dom riktigt usla utan huvudsaken tycker jag är att man har en skön personlighet.

Jag tycker även att måla själv funkar helt klart bra också, jag vet inte hur många gånger jag har vandrat längs linjen eller varit på fames själv och gjort målningar, jag finner sån jävla ro i att måla och jag finner verkligen mig själv. Sedan så är ju såklart resultatet en fröjd att se sen också när man åker förbi med tåget ........
Citera
2010-10-07, 23:39
Medlem
molotowtoys avatar
Blir oftast att jag bombar själv, och målningar håller jag inte på med.
Anledningen till att jag kör själv är väl på grund av det bristande intresset inom kompiskretsen, är ibland roligare att ha någon med dock men är det säkrare att dra själv och man får kanske mer gjort. Radion duger som vän när man är ute i mörkret.
Citera
2010-10-08, 01:25
Medlem
Busfroe1s avatar
Det finns en charm i att måla både ensam och med flera, det är avslappnande och lite mer spännande att köra själv medans det kan va grymt mycket roligare att prodda några polare och lägga något bröligt tillsammans. Det beror väll på vad man är ute efter, inte direkt att jag föredrar o hänga ut med 10 pers om jag bara ska bomba så kör jag hellre sälv än att dra med mig hela crewet ut. Men som sagt, båda har sin charm och det är lite det som är det roliga om man då uppskattar båda !
Citera
2023-02-18, 14:25
Medlem
Bombar nästan alltid ensam i brist på aktiva polare, men måla då kan det vara skönt med någon fler eller i alla fall någon som håller knas.

Sry för bump av så gammal tråd
Senast redigerad av GreenBic 2023-02-18 kl. 14:26. Anledning: gammal tråd
Citera
2023-04-12, 14:45
Medlem
Indos avatar
Ensam när jag är bra påtänd
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera