Visst det kan vara kul att vara på ett fame med ett tiotal personer och glida omkring och kolla och inspektera varandras målningar och lyssna på bra musik. Fast jag måste säga att jag föredrar faktiskt att måla med 1 eller kanske 2 polare så man är 3 stycken.
(och nu menar jag kvällsrundor, linjeväggar osvosv) - Det blir mycket mer personligare och det blir
inte så jäkla mycket "graff" över det, jag gillar liksom inte att hänga med sådana som jag inte känner mig bekväm med och som man bara snackar graff med när man är ute liksom.
(för man har inget annat att snacka om för det skiter man i, det ända man vill göra är att måla)
Det blir för mycket och nästan löjligt på något sätt. Så för mig så skulle jag säga att jag målar med några som jag känner mig bekväm med, spelar ingen roll om dom riktigt usla utan huvudsaken tycker jag är att man har en skön personlighet.
Jag tycker även att måla själv funkar helt klart bra också, jag vet inte hur många gånger jag har vandrat längs linjen eller varit på fames själv och gjort målningar, jag finner sån jävla ro i att måla och jag finner verkligen mig själv. Sedan så är ju såklart resultatet en fröjd att se sen också när man åker förbi med tåget

........