2007-06-21, 21:11
Medlem
delincuentes avatar
vad föredrar ni, att måla/bomba ensam eller med polare?

Själv tycker jag att det nästan är smidigare att bomba ensam men målar ogärna ensam dock har det blivit så nu eftersom alla polare lagt ner.

Efterlyser seriösa målare i Norrbotten att öla och måla med då jag är rätt trött på att måla ensam!

Citera
2007-06-21, 21:34
Medlem
Bjorkahs avatar
Jag föredrar att bomba ensammen, men när jag målar så vill jag gärna ha någon med mig, vill kunna göra klart målningen utan att nån jävla kärring spanar på mig och ringer snuten.
Jag är btw från Norrbotten men inte lika bra som dig det vill jag lova. xD
Citera
2007-06-21, 22:07
Medlem
rebbans avatar
Nu är det bra många år sen man körde men då målade man helst inte ensam då flera ögom är bra om man står still längre studner som man kunde då..
Bombade gjorde jag lika ofta ensam som flera.. Kör man ensam så va det i många fall inte lika misstänkt.

Hur det funkar nu för tiden vet jag ej..
Citera
2007-06-21, 22:18
Medlem
Fabian FoXXs avatar
Förut föredrog jag alltid att både pieca och måla tillsammans med någon. Helst med någon man kände riktigt bra. Men det blev även en hel del på egen hand.

Nu blir det bara solo då de flesta lagt ner, men å andra sidan har ju många gamla rävar börjat igen så det kanske blir lite mer gemensamma projekt ändå....
Citera
2007-06-21, 22:22
Medlem
roppans avatar
Sällskap är alltid kul, och ju fler ögon man är desto bättre koll på omgivningen har man. Så jag röstar definitivt på sällskap.
Citera
2007-06-22, 00:23
Bannlyst
ensam, mycket mer frihet då.. jobbigt att ha ett "crew" efter sig
Citera
2007-06-22, 00:43
Medlem
ensam till viss grad.

Att ha en kompis som är utkik skadar ju aldrig. Eller?
Citera
2007-06-22, 02:36
Medlem
ANALDYNGAs avatar
Kan var hur gött som helst att bara dra ut själv och dra iväg och måla ensam.. På ett ställe som man kanske inte säger till någon och där ingen lär se målningen.. Men ibland kan det vara trevligt med sällskap också..

Men aa.. Det beror helt och hållet på mitt humör i princip..

Gäller både bombing och måla.

Dessutom kan man gå när man vill och så behöver man inte vänta på någon heller..
Citera
2007-06-22, 16:29
Medlem
JustPaintIts avatar
När jag piecar är det skönt att ha en polare med sig, sällskap och någon som håller koll runtomkring är aldirg fel, bombar/taggar gör jag mest ensam om de inte blir nån tagg då och då när man är påväg någonstans med polarna
Citera
2007-06-22, 16:49
Medlem
är väl kanske en lonewolf.
gör oftast allt när jag är själv.
händer väl nångång att man tar med nån. har dock dålig erfarenhet av att ha med folk. men säger inte att de är helt dumt. men jag kör mestadels solo på allt.

nån som vill se sitter den ju kvar dagen efter :P

men ja beror lite på humör, vart, när, hur
thats my point of it anyway
Citera
2007-06-22, 17:15
Medlem
Självets avatar
Beror helt på vart man ska köra, ibland så är det ju väldigt skönt att ha me sig en knasare. Men som sagt det är väldigt olika. Att bomba gör jag helst me sällskap.
Citera
2007-06-22, 22:09
Medlem
vedo_TM87s avatar
Bomba gör man när man är full.
Målar gör man inte öht.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto