2007-06-23, 03:20
Medlem
bombar funkar alltid, med eller utan sällskap.... tog en hel del iväll på söder igen.... reinfeldts jävla noll vision my azz.........men måla gör man gärna med nån look out.
Citera
2007-06-24, 01:21
Medlem
13ths avatar
ensam är stark

Det enda som är skönt att göra flera är att lira nåt fame.
Citera
2007-06-24, 12:01
Medlem
storytellers avatar
Kör nästan alltid ensam, kan inte koncentrera mig annars. Sen är folk så jävla högljudda rent allmänt.
Citera
2007-06-24, 21:57
Medlem
Sputts avatar
För mig funkar det bäst när jag antingen är sälv eller den önda riktigt bra vännen som målar, med andra eller fler så blir jag nojjig och kan inte heller hålla koll på allt och vad alla gör vilket jag inte gillar, jag måste ha full kontroll. När jag bombar själv så har man ju stenkoll på allt men det som är bättre med kompisen är att vi triggar varandra till att göra lite galnare saker som jag inte skulle gjort om jag varit själv dels för att jag är dålig på att konfrontera människor och deras reaktioner.
Citera
2007-06-25, 11:26
Medlem
Kong_Fuzis avatar
Ibland önskar jag att jag bombade ensam..

En polare var full och körde liksom så där lagomt tidigt på dagen så att kärringen från balkongen blev lack och ringde snuten.
Citera
2007-06-25, 22:42
Medlem
Ensam, har blivit för gammal alla polare har lagt av.
Citera
2007-06-26, 22:24
Avslutad
Måla = med polare, man behöver fler som har koll osv de ska gå snabbt

Bomba däremot är ngt jag alltid gör ensam då gör jag de snabbt o smidigt
samt så vet jag om ljud jag hör inte är från mig för jag har kontroll som fan då..
Däremot bomba med polare e jobbigt ibland då måste man hålla reda på vad som
är "våra" ljud och vad som inte är det!
Citera
2007-06-26, 23:14
Medlem
Gör i princip inget av det själv, men jag tillhör väll en väldigt ung generation målare, så de finns många att måla med..
Citera
2007-06-26, 23:52
Medlem
+Obi+s avatar
När man var yngre så målade man ju andra. Det var ju själva grejen då, sno skolpennor och kladda på toaletter och annat. Nu är det bara jag som kör seriöst idag så det blir mycket själv. Spec när det gäller bombning.
Fames och lagliga väggar kör man helst med polare och ett par bärs i sommarsolen, de e ju underbaaart fan
Citera
2007-06-27, 12:40
Bannlyst
en sak kan jag inte göra och det är att kladda runt på väggar full...

annars bombar jag helst med andra även om det har blivit tappat intresse från dom nu på senare tid...fuck them all...
Citera
2007-06-28, 12:57
Medlem
landos avatar
-

ensam för då behöver man bara ha koll på sig själv vilket i mitt fall räcker väl.

ibland e det dock roligt att göra saker i klunga för självklara anledningar
Citera
2007-06-28, 15:16
Medlem
CoiloCs avatar
Bombar en eller två inga fler, målar gör jag alltid med crewet. Blir så jävla nojjig annars och upptäcker dagen efter att målningen vart helt sne eller konstig på annat sätt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in