Jo, var med i förra tech betan och då fick jag spela ca 10 minuter tror jag.
De flesta som är med i general började med att bara få spela tech men det kommer antagligen dröja ett bra tag innan du blir "befodrad". Verkar inte som grupperna dom släpper in i general är särskillt stora.
Är det någon vänlig själ som skulle kunna skicka installern/klienten till min msn/mail?
PMa!
tack
Du har redan frågat innan, är du så jävla pantad att du tror att man bara behöver installera spelet för att kunna spela så kan du vara den dummaste person jag har sett i hela mitt liv. Har du en betakey (Vilket man måste ha för att kunna spela, go figure.) så kan du ladda hem beta klienten från spelets hemsida.
Du har redan frågat innan, är du så jävla pantad att du tror att man bara behöver installera spelet för att kunna spela så kan du vara den dummaste person jag har sett i hela mitt liv. Har du en betakey (Vilket man måste ha för att kunna spela, go figure.) så kan du ladda hem beta klienten från spelets hemsida.
Har ett minne av att man skulle ha både för och efternamn. Dock är det ett väldigt gammalt minne och kan ha ändrats.
Kan svära på att jag läste en tråd på beta forumet för inte länge sen där folk ville kunna skaffa ett efternamn. Men jag verkar inte lyckas hitta den nu... men är rätt säker på att stog att det inte gick. Återkommer om jag hittar den.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!