2007-06-19, 16:08
Medlem
P fyllan har Mikael Brinkenstierna erknt att det r han och Daniel Nyhln som ligger bakom sajten skandalextra. Kanske inte vrldens verraskning, men pinsamt fr Daniel som sger att han r s seris. Som vanligt gr nyllet vad som helst fr pengar. Nu r det kanske inte s osannolikt att det VAR han som ocks gjorde ocensurerat, som flera pstr.
Nn som vet nt mer om Daniels sjuka sexlekar frresten. Har hrt att han gillar bde bajs och kiss i sngen??
Citera
2007-06-19, 16:10
Medlem
frsta inlgget.. frsker du gra reklam fr siten? Stick o brinn om jag har rtt, annars.. bryr jag mig inte om det.
Citera
2007-06-19, 16:14
Medlem
Tog precis bort...

Tog precis bort det sista i adressen. Siten r bara dynga, s inget jag vill gra reklam fr.
Citera
2007-06-19, 16:18
Medlem
Daniels r sjuk...

Inget frvnar mig lngre, han r sjuk den dr daniel, har aldrig trffat idioten sjlv, men har flera vnner som rka ut fr han. Frutom att han brt sig in hos ett ex en gng och snodde en dator, sprider han ut lgner om andra, hotar folk, umgs med maffiasnubbar, tar droger och kper sex. Han r tydligen rakt igenom vidrig.
Citera
2007-06-19, 16:58
Medlem
Fekkes avatar
Vnta lite medan jag stter igng trovrdighetsanalysatorn p den hr trden...

bzztttt.... PLING!

0%
Citera
2007-06-19, 17:41
Medlem
Thomas_LAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fekke
Vnta lite medan jag stter igng trovrdighetsanalysatorn p den hr trden...
bzztttt.... PLING!
0%

Exactamento.

Nu fr du vl fr fan ge dig, Damian.
Citera
2007-06-20, 03:43
Medlem
RaydeCacas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DamianII
P fyllan har Mikael Brinkenstierna erknt att det r han och Daniel Nyhln som ligger bakom sajten skandalextra. Kanske inte vrldens verraskning, men pinsamt fr Daniel som sger att han r s seris. Som vanligt gr nyllet vad som helst fr pengar. Nu r det kanske inte s osannolikt att det VAR han som ocks gjorde ocensurerat, som flera pstr.
Nn som vet nt mer om Daniels sjuka sexlekar frresten. Har hrt att han gillar bde bajs och kiss i sngen??

Om du skall bli trodd hromkring mste du ha lite mer trovrdiga kllor. Det rcker inte med att du skrivit 3 inlgg hr.
Citera
2007-06-20, 08:27
Medlem
wilt99s avatar
Ne men skrev inte AE detsamma i sin blogg hromdan
"Fick veta en massa spnnande saker under grdagen. Bland annat vilka som ligger bakom sajten skandalextra. Tv vlknda personer i njesetablissemanget som inte direkt r knda fr att sky ngra medel. Den ena kunde klantigt nog inte hlla tyst, och babblade om det p fyllan. "
Citera
2007-06-20, 09:04
Medlem
En sammanfogning med trden http://www.flashback.org/showthread.php?t=493507 r kanske p sin plats? En rubrikndring p nmnda trd s den mer handlar om skvaller p skandalextra n om vilken skvallersajt det rr sig om skulle kanske oxo vara p sin plats
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in