2008-01-19, 20:17
Medlem
hjlp

undrar om imovan syns p urinprov? tagit ca 10 inder dagaen d jag behvs sova, p apoteket sger de de syns p benz om man tar 5sticka r det sant eller?
behver svar omgende, tack
Citera
2008-01-20, 18:09
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORÄCKLET
S sub syns inte som opiat?
r "syntetiska opioider" inte opiater?
Jag pissar p stickor som testar opi, thc, amp och bzd, r sub allts safe?

Alla opiater r opioider, men inte alla opioider r opiater.

Multistickorna ger utslag p opiater (kodein, morfin och heroin samt metaboliter till dessa) men inte p syntetiska opioider som tram, sub, ketogan eller fentanyl. Dock finns det speciella provstickor fr subutex.

Vad som syns p analys, vet jag dock inte. Men s lnge det r de vanliga multistickorna, s r det allts lugnt med syntetiska opoider.
Citera
2008-01-20, 18:16
Medlem
willedenstores avatar
Denna trden innehller en ganska fin lista;
http://www.flashback.org/showthread.php?t=364610
Citera
2008-03-28, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Tramadol r inte en opiat, det r en syntetisk opioid och syns inte p urinprov. Fr vrigt r tramadol nnu inte narkotikaklassat, varfr det heller inte finns ngon anledning att leta efter det p urinprov.
  • Subutex (buprenorfin) r ocks en syntetisk opioid och syns inte heller p urinprov, ven om det faktiskt rkar vara narkotikaklassat.
  • Lyrica (pregabalin) syns inte heller.
  • Theralen (alimemazin) syns inte heller.
  • Concerta (metylfenidat) syns inte heller.
  • Psilocybinsvamp syns inte heller.
Edit: Theralen och Lyrica r dock tveksamma att hnfra till kategorien droger; de funkar dock rtt hyfsat som kombinationspreparat fr att frstrka effekterna av alkohol, centralstimulantia eller opioider.

Subutex (buprenorfin) syns visst p pissprov, det vet jag av egen erfarenhet.
Citera
2008-03-28, 09:44
Bannlyst
Alkohol.
Citera
2008-03-30, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karner
Subutex (buprenorfin) syns visst p pissprov, det vet jag av egen erfarenhet.

Ifall du testas fr det ja, allts med BUP-sticka (som finnes p de ack s vanliga multistickorna). Har man som jag gamla hederliga stickor med bara fyra tester s syns det inte
Citera
2008-03-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namatara
Det verkar som att det r olika beroende p vart man pissar. en vn till mej lmnar up dr han hmtar sin sub och kan ta iktorivil utan att det syns p pissprovet.
sjlv pissar jag p hos soc och jag var positiv p benso fast jag enbart tit iktorivil sedan tre veckor tillbaka.. s verkar olika p olika fabrikat p stickorna...

ett skning-preparat som inte syns r ketogan!

ketogan finns inte i tablett form va?! riktigt sooft fick de under lng tid p sjukan fick d i spruta, sen ms man =)
Citera
2008-03-30, 20:40
Bannlyst
Hall, synes efedrin som tjack p pisset eller wha?

EDIT: Med risk fr att verka jttedum mste jag nog ppeka att det var ett skmt
Senast redigerad av STORCKLET 2008-03-30 kl. 20:57.
Citera
2008-03-30, 21:05
Medlem
Ansiktsvargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STORÄCKLET
Hall, synes efedrin som tjack p pisset eller wha?

EDIT: Med risk fr att verka jttedum mste jag nog ppeka att det var ett skmt

Japp p stickor men ej p analys.
Citera
2008-03-31, 14:37
Medlem
somadril tillhr vilken grupp?

Jag knner en kvinna som skulle in p behandling och behvde d ngot nr hon skulle tnda av.
Jag och min sambo freslog somadril som inte brukas synas p tester.
Idag ringde hon helt hysterisk och berttade att hon inte fick komma in fr att hon hade visat positivt p benzo och anser att det r Somadrilen som gett utslag.

Hr verkligen somadril till gruppen benzo?
Citera
2009-10-14, 20:13
Medlem
ReKoJ-ThE-JoKeRs avatar
Droger och pissprov

Jag vet inte vad somliga hr har fr information gllande droger som syns och inte syns p pissprov. Har iofs inte orkat lsa igenom allas jvla inlgg men jag har lmnat fr krkortet lnge nu och lmnar p beroendepsyk. Dom ser jvlar allt om dom vill. sub, trad benso. you name it. Men en sak som ska bli spnnade att se de r om lyrica syns. Har haft a.t frn opiater och proppat lyrica som r riktigt bra mot a.t. Det var snart 2 veckor sen provet lmnades och jag har inte hrt ngot n men jag terkommer nr jag r sker om ngon r nyfiken p att veta skert Om de var grnt s var de mitt sista prov ever!
Citera
2009-10-14, 22:22
Medlem
Fetnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReKoJ-ThE-JoKeR
Jag vet inte vad somliga hr har fr information gllande droger som syns och inte syns p pissprov. Har iofs inte orkat lsa igenom allas jvla inlgg men jag har lmnat fr krkortet lnge nu och lmnar p beroendepsyk. Dom ser jvlar allt om dom vill. sub, trad benso. you name it. Men en sak som ska bli spnnade att se de r om lyrica syns. Har haft a.t frn opiater och proppat lyrica som r riktigt bra mot a.t. Det var snart 2 veckor sen provet lmnades och jag har inte hrt ngot n men jag terkommer nr jag r sker om ngon r nyfiken p att veta skert Om de var grnt s var de mitt sista prov ever!

OM du hade lst s hade du insett att du bumpar en trd som skapades 2007...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in