2007-06-22, 03:14
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Spice?Känner mig lite skeptisk, lagligt ni vet... Vet att det finns en tråd om det, men kan det verkligen vara ett BRA alternativ till benso och röka?

edit: har inte läst tråden, ska göra det nu.

ediit2: Kratom är det enda som känts en aning intressant so faar i den svängen... Lite dyrt och känner mig lite suspektisk till dessa saker som inte klassas...

edit3: Antar att kratom inte ger utslag på opiater, hoppas så iaf? Någon som kan säga säkert?

Det är definitivt inget alternativ till benso!
Citera
2007-06-22, 08:36
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Det är definitivt inget alternativ till benso!

ok. en snubbe i kratomtråden tyckte iaf. det. Han hade använt benso i medicinskt syfte men lagt av. Han tyckte det funkade för honom som ångestdämpande iaf..
Citera
2007-06-22, 20:31
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
ok. en snubbe i kratomtråden tyckte iaf. det. Han hade använt benso i medicinskt syfte men lagt av. Han tyckte det funkade för honom som ångestdämpande iaf..

Källa på det?
Citera
2007-06-22, 21:09
Medlem
Flushbangs avatar
Citat:
Spice?Känner mig lite skeptisk, lagligt ni vet... Vet att det finns en tråd om det, men kan det verkligen vara ett BRA alternativ till benso och röka?

edit: har inte läst tråden, ska göra det nu.

ediit2: Kratom är det enda som känts en aning intressant so faar i den svängen... Lite dyrt och känner mig lite suspektisk till dessa saker som inte klassas...

edit3: Antar att kratom inte ger utslag på opiater, hoppas så iaf? Någon som kan säga säkert?

Kratom är väl dessutom lagligt i sverige, så vad spelar det för roll?
Citera
2007-09-16, 16:58
Bannlyst
Så sub syns inte som opiat?
Är "syntetiska opioider" inte opiater?
Jag pissar på stickor som testar opi, thc, amp och bzd, är sub alltså safe?
Citera
2007-09-17, 00:31
Medlem
shady_ladys avatar
Citat:
Två bekanta hävdade bestämt att Iktorovil(en benso) inte syns på drogtester. Dock tror jag inte ett smack på vad de sa, men kanske någon annan hört samma sak? Någon som kan dementera detta hoppingivande rykte?

Varför skulle det INTE synas liksom? bens som bens, dom kollar ju inte vilken sort det är direkt... dina vänner har helt fel. Dessutom sitter dom kvar jävligt länge i kroppen.
Citera
2007-09-17, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shady_lady
Varför skulle det INTE synas liksom? bens som bens, dom kollar ju inte vilken sort det är direkt... dina vänner har helt fel. Dessutom sitter dom kvar jävligt länge i kroppen.

Klart dom kollar vilken benzo man käkat, dom kanske bara säger "du pissade positivt på benzo" men på deras papper står både vilken/vilka och mängden i pisset.

Sen finns det egentligen inte mycket som är säkert att käka innan ett SKL analys prov, dom kan kolla vad dom vill förutsatt att det finns spår kvar i kroppen (med få undantag). Så misstänker dom att du tagit DXM eller kanske bara vill veta vad du åt till frukost finns det gott om tomma rutor på deras lappar där man kan fylla i vad man vill att dom ska kolla efter.

Och droger som LSD m.m. syns också (finns tillochmed en färdig kryssruta för just LSD) men det går ut kroppen väldigt fort så är man inte påverkad av det när man lämnar provet är chansen att det syns i provet extremt liten.
Citera
2007-09-17, 20:35
Bannlyst
Citat:

Jo det gör dom på analysen

Beror på vilken benso och vilka mängder kan försvinna på en dag oxå
Citera
2007-09-18, 00:26
Medlem
shady_ladys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Jo det gör dom på analysen

Beror på vilken benso och vilka mängder kan försvinna på en dag oxå

Jasså. My bad. ahah, som vanligt helt övertygad om att jag alltid har rätt, men får väl böja mej den här gg då.. . Iom att det finns så många olika sorter så trodde jag liksom att dom inte testade på alla... däremot vet jag att olika bens sitter i olika länge.
Citera
2007-09-19, 16:41
Medlem
Den gamla godingen heminevrin är helt osynlig
Citera
2007-09-19, 22:09
Medlem
Citat:
Två bekanta hävdade bestämt att Iktorovil(en benso) inte syns på drogtester. Dock tror jag inte ett smack på vad de sa, men kanske någon annan hört samma sak? Någon som kan dementera detta hoppingivande rykte?

Citat:

Jag har torskat för snuten när jag hade smällt i mig 20 iktrovil och fick lämna u.p, tro det eller ej så var det negativt på benso, dock ej på tjack och cb. Jag hade druckit kanske en 10 öl iofsig. Är osäker på om det kan ha påverkat resultatet men då borde u.pén varit clean all over?? Har grubblat ofta på det.

Hur länge benso sitter kvar i kroppen styrs till stor del av om det är ett lågdosepreparat eller ett högdos. Har ätit sobril och torskat på u.p 2 veckor senare samma sak med valium...
Hmmm det låter som jag får pissa rätt ofta...

Ett litet tilläg i debatten, det finns visst multistickor som testar för sub. Se www.hlscandinavia.com där finns en massa matnyttig information...
Citera
2008-01-17, 14:47
Medlem
Ni missar en

Sup er full syns inte på några stickor alls och det funkar och är lagligt ,, synd att de e så kasst bara .. he he
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in