Så äckliga är väl dreadlocks inte om de sköts om?? Jag känner två personer som har dreadlocks och jag har aldrig upplevt att de skulle föra med sig någon odör eller så... Fast sexpartners till personer med dreadlocks, som kommer väldigt nära och rör i dreadlocksen kanske kan tycka att de är äckliga, men då man bara sitter i samma rum som ett "dreadhead" så tycker jag inte man äcklas iaf...
du kan köra dreads på kortare hår än så.. utan löshår. Beror dock helt på hur ditt eget hår är, om det är lockigt och så vidare. Men försök skaffa dem så tidigt som möjligt, så blir de bättre när ditt hår vuxit ut och blivit riktigt långt
du kan köra dreads på kortare hår än så.. utan löshår. Beror dock helt på hur ditt eget hår är, om det är lockigt och så vidare. Men försök skaffa dem så tidigt som möjligt, så blir de bättre när ditt hår vuxit ut och blivit riktigt långt
Vad är det bästa håret att göra dreads i? rakt, lockigt...andra faktorer?
Nej, nej, nejnejnejnejnej, du ska inte skaffa dreads. Vita med dreads är patetiska losertyper (obs, loser med ett o) som vill vara negrer. Är du inte neger, så lägg ner det.
Nej, nej, nejnejnejnejnej, du ska inte skaffa dreads. Vita med dreads är patetiska losertyper (obs, loser med ett o) som vill vara negrer. Är du inte neger, så lägg ner det.
Jag fattar inte varför folk tror att bara svarta ska ha dreads och att man vill vara neger bara för att man är vit och har dreads. Kan det inte bara vara för att man tycker det är snyggt med dreads?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!