2007-06-18, 02:55
Medlem
Jag råkade alldeles nyss ta bort en mapp från datorn som innehåll en hel del viktig information. Hur gör jag för att få denna mapp tillbaka?
Citera
2007-06-18, 03:02
Medlem
Jag återställde just datorn ett dygn tillbaka men mappen saknas fortfarande. Hjälp!
Citera
2007-06-18, 03:04
Medlem
Whattabas avatar
Exploderar datorn annars?
Citera
2007-06-18, 03:05
Medlem
Whattaba>>> Ja, det lär den göra.

Ingen som vet?
Citera
2007-06-18, 03:58
Bannlyst
Finns väl vissa program för att återställa filer man tagit bort?
Citera
2007-06-18, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Security
Finns väl vissa program för att återställa filer man tagit bort?

om det inte innehöll något viktigt som personliga filer så föreslår jag att du formaterar disken och installerar om operativsystemet. och när det är klart så går du in på mappalternativ och klickar ur rutan som det står visa systemfiler!! så kan inte detta hända me livsviktiga filer igen att du RÅKAR ta bort något .

*viskar me skam har själv lekt me lite mappar och filer så har gjort lite dumma saker. men man måste ju prova annars lär man sig inget :P*
Citera
2007-06-18, 15:20
Medlem
Alltså... Va? Ska jag formatera om hela hårddisken eller vad?
Citera
2007-06-18, 15:29
Medlem
leta reda på "Runtime GetDataBack" Så ska det nog lösa sig.
Citera
2007-06-18, 15:36
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av personalit
Jag råkade alldeles nyss ta bort en mapp från datorn som innehåll en hel del viktig information. Hur gör jag för att få denna mapp tillbaka?

Ladda ner något av dessa program och kör det. Testa ett par olika. De flesta av dem kan du ladda ner och köra men INTE få tillbaka sådant som programmet hittar. Då får man betala för det. Men du ser om möjligheten att få tillbaka mappen finns, och gör den det så går det i regel att hitta knäckta versioner av det program som hittar mappen:

http://www.google.se/search?q=recove...ient=firefox-a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in