2006-05-18, 15:36
Medlem
Är inte alla brun utan sol prdukter gjorda för bleka människor? Vem skulle annars vara målgruppen?
Citera
2006-05-18, 17:06
Medlem
dars avatar
www.tropicalsun.se
Citera
2006-05-19, 22:16
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Idag har jag inhandlat Doves nya hudlotion som har brun utan sol i sig. Har hört att den ska vara bra men vi får väl se imorgon.
Citera
2006-05-19, 22:19
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson85
Är inte alla brun utan sol prdukter gjorda för bleka människor? Vem skulle annars vara målgruppen?

Vissa sorter finns i olika nyanser, en för dem som är bleka och en för dem som är lite mer åt det olivfärgade hållet.
Citera
2006-05-19, 22:23
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Idag har jag inhandlat Doves nya hudlotion som har brun utan sol i sig. Har hört att den ska vara bra men vi får väl se imorgon.
Vi får nog se om några veckor. Det lär ta ett tag innan du ser någon större effekt.
Citera
2006-05-20, 16:41
Medlem
testde just. färgen kan jag inte säga något om än så länge, men det var lätt att spraya och luktar ingenting

återkommer väl med hur färgen blev sen...
Citera
2006-05-20, 17:12
Medlem
banditqueens avatar
Ja jag kopte den ocksa tillslut, tyckte det var svart att fa fargen helt jamn.
Men, ovning ger fardighet!
Citera
2006-07-31, 16:22
Medlem
pundarns avatar
BUS-produkter

Ni som använder brun utan sol-produkter, vad för märke köper ni och hur blir resultatet?
Finns det någon brun utan sol produkt på marknaden som inte täpper igen porerna?
Har tidigare testat california north titanium self tanner. Den gav fin färg men täppte tyvärr igen porerna och gav mig finnar.
Jag är inte ute efter att bli särskillt brun utan vill bara ha lite färg på huden för att inte se blek ut.
Citera
2006-07-31, 16:43
Medlem
För kroppen föreslår jag Piz Buin, det ger en bra färg och kör du "Mid"-styrka så är det omöjligt att få ojämt. Däremot rekommenderar jag "Max"-styrka, kör du ett lager och ser till att få jämt applicerat så blir du inte för brun, själv kör jag alltid -minst- 2 insmörjningar för att det överhuvudtaget ska märkas någon ordentlig skillnad. (Piz Buin kostar runt 100-lappen, inte speciellt dryg, tyvärr.)

Jag har samma problem med tilltäppta porer därför använder jag kastanjevatten i ansiktet (Säljs bland annat på Åhlens, 80 kr och väldigt drygt, jag har använt en halv "flaska" på 4 månader). Det måste du dock applicera varje dag, men det håller verkligen skitbra, färgar aldrig av sig på kläder även om du hamnar i det värsta regnvädret i manna minne. Det är väldigt lätt att få den färgstyrka man vill ha, och skulle man förivra sig så är det bara tvätta ansiktet och börja om.

Hittar du någon BUS om funkar i ansiktet utan tilltäppta porer så skriv gärna och tipsa här i tråden.
Citera
2006-07-31, 19:23
Medlem
pundarns avatar
Jag köpte en ganska stor tub Dove summerglow idag för bara 50 kr på åhlens. Jävligt billigt faktiskt. Det är en bodylotion som ska ha en liten bus-effekt. Ska testa den ngn dag när jag orkar.
Citera
2006-07-31, 23:03
Medlem
dars avatar
en kompis använde SprayTan In A Can (http://www.eleven.se/spraytan-in-a-can-1915.html) och sa att den var bra o inte täppte igen porerna... kanske är ngt att satsa på..
Citera
2006-08-08, 23:56
Medlem
pdLs avatar
Solarium - för ansiktet

Jag visste fean inte vart jag skulle placera denna, men eftersom de är lite mode att sola så bör den ligga här...

Jag tänkte höra mig för om någon vet nåt om solarium för ansiktet. Tänkte införskaffa en sådan här http://www.onoff.com/online/se/inet....onvardSolarier
Billig å bra! va tror ni?

-hasse
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in