2007-06-23, 21:42
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Om det nu blir ett polisärende så får vi hoppas att dom inte ser denna tråden.

Lycka till iaf.

Så länge jag inte utfört en hämnd så..
Om jag ska vara helt ärligt så skulle jag må perfekt om hon fick kicken, vilket är ganska troligt eftersom hon gått bakom ryggen på chefen. Hon försöker få bort chefen så hon kan ta hennes position. Detta var hon smart och berättade för mig på min sista dag.
..vem var snabbt och skvallrade för chefen efter det.. jo jag!
Citera
2007-06-23, 21:48
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
luktar det personligt långa vägar.

Detta kanske är nåt för dig?

Nja, precis som några upprörda medlemmar i den tråden så vill jag absolut inte skada djur. Hunden må vara den ända lyckan i hennes liv (och hennes ända vän), men jag hade aldrig kunna skada en hund.
Fast jag kan skada andra djur så som insekter och en del däggdjur så dom råttor.. blöö..

Man kanske skulle kasta in kackerlackor, larver, spindlar och diverse äckliga varelser genom brevinkastet. Speciellt spindlar som bär på sina egna bebisar, tusentals babyspindlar.. hahaha
Citera
2007-06-23, 22:49
Medlem
MiniGangsters avatar
Ta bort dörrarna på alla toaleterna på hennes jobb och gör så man inte kan spola sedan så får du henne på nåt sätt att äta massvis med laxerings medel.. Sedan när hon sitter och klämmer på toan så springer du ditt och pekar på henne och skrattar som nelson i Simpsons. Och ta bort allting som hon skulle kunna torka sig med.. Mohaha
Citera
2007-06-24, 11:33
Medlem
Jo11es avatar
Lägg upp en annons på knullkontakt med telefonnummret
Citera
2007-06-24, 12:33
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jo11e
Lägg upp en annons på knullkontakt med telefonnummret

Detta är nog min favorit!! Tackar!
Citera
2007-06-24, 13:41
Medlem
Vlaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickan Melinda
Min tanke är ju inte att skicka en utan hundratals, och låta henne betala för dem..
Oavsett om hon lyckas skicka tillbaka alla produkterna blir det en oehörd pinsam process att sitta i telefon med diverse porrföretag och förklara att man inte beställt bajsporr och elefantkukar.

Jo, det är sant. Jag skummade igenom texten snabbt och missade poängen.
Men hurvida det blir en pinsam procedur eller inte är hur som helst omöjligt att förutspå. Hon kan ju likväl maila företaget istället för att ringa, och leveransen i sig kommer ju inte direkt vara till allmän kännedom. Det jag skulle kunna tänka mig vara aningen obehagligt är möjligtvis att hon inte vet vem som skickat dem i hennes namn.
Citera
2007-06-24, 18:44
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlaad
Jo, det är sant. Jag skummade igenom texten snabbt och missade poängen.
Men hurvida det blir en pinsam procedur eller inte är hur som helst omöjligt att förutspå. Hon kan ju likväl maila företaget istället för att ringa, och leveransen i sig kommer ju inte direkt vara till allmän kännedom. Det jag skulle kunna tänka mig vara aningen obehagligt är möjligtvis att hon inte vet vem som skickat dem i hennes namn.

Alla vet ju hur företag fungerar, de kommer inte tro henne i första taget om att hon inte beställt allt själv. Hon kommer tillslut vara tvungen att ringa dem.
Det behöver ju inte heller vara samma företag utan fler stycken. Det behöver inte ens vara ett erotikföretag, det kan vara vad som helst, jag vill bara att hon ska lida, gråta och helt enkelt må skit. Så som hon fått alla i sin omgivning att må.
Citera
2007-06-24, 20:02
Medlem
Det är vid sånnahära tillfällen man saknar undergroundforumet.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in