2007-06-22, 15:04
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glada Tasken
Eller! Så skickar du kakor och bullar o kletiga chokladkakor till henne.. Alla vet att man är som mest sugen när man tränar.. och eftersom hon var med i VV så

Hahaha! Kanon! Vet att hon har skitdålig karaktär och smygäter en massa varje dag. Hon hade bara gått ner 7 hg på tre veckor en gång, när alla andra gått ner cirka 4 kilo!
Citera
2007-06-22, 18:58
Medlem
Vlaads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickan Melinda
Så åter till min hämnd på denna avskyvärda människa..
Vad sägs om att beställa hem ett ton dildosar i olika färger och former till henne i hennes namn.

Hämnd? Hon blir förmodligen överlycklig. Tror du att dildosar är någonting som en kvinna inte vill ha?
Citera
2007-06-22, 19:26
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vlaad
Hämnd? Hon blir förmodligen överlycklig. Tror du att dildosar är någonting som en kvinna inte vill ha?

Min tanke är ju inte att skicka en utan hundratals, och låta henne betala för dem..
Oavsett om hon lyckas skicka tillbaka alla produkterna blir det en oehörd pinsam process att sitta i telefon med diverse porrföretag och förklara att man inte beställt bajsporr och elefantkukar.
Citera
2007-06-22, 19:49
Medlem
Om du vill se henne plågas är skräck något utmärkt.
Varför inte ta ett par tidningar, klipp ut ett antal bokstäver och klistra upp på ett papper så det blir lite hotfullt. Rulla runt en sten och dra den genom hennes ruta. Inte av det humoristiska slaget, men hon kanske får lite svårt att sova efter det.

Och visst är det roligt när andra plågas.
Citera
2007-06-22, 20:08
Medlem
T-minus60s avatar
Gå på charmoffensiven, kontakta henne och säg att du varit ett svin och att du är hemskt ledsen men att du gjorde det du gjorde eftersom du faktiskt är lite tänd på henne. Sen ser du till att uppvakta henne ordentligt, rosor, choklad, middag, levande ljus, hela köret.
Få henne att falla, var den perfekta killen! När tiden är kommen gifter du dig med henne, en vacker lördagseftermiddag står du i köket och lagar mat. Självklart har du nu kidnappat både hennes föräldrar och hennes hund och gjort köttfärs av dom allihopa! Detta blandar nu in i maten och sedan sitter du och småleer när du ser din älskade äta upp sin egen familj. Självklart har du dokumenterat hela förloppet så du sedan enkelt kan bevisa för henne vad hon just gjort!
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Citera
2007-06-22, 20:13
Bannlyst
Bäste Herr Hämnare

Jag rekomenderar att du väntar minst ett år innan du börjar med hämden
risken att hon kommer ihåg dig lär vara minimal då.
Vad gäller godis iden så är den fenomenal och kan toppas med en preparerad
pralinask, där du sprutat laxermedel i pralinerna
Citera
2007-06-22, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Självklart har du nu kidnappat både hennes föräldrar och hennes hund och gjort köttfärs av dom allihopa! Detta blandar nu in i maten och sedan sitter du och småleer när du ser din älskade äta upp sin egen familj.
Påminner lite om SouthPark.
Ja, detta är nog det bästa förslaget hittills. Sett ur ett realistiskt och ett humoristiskt perspektiv.
Citera
2007-06-23, 21:29
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miller_zero
Om du vill se henne plågas är skräck något utmärkt.
Varför inte ta ett par tidningar, klipp ut ett antal bokstäver och klistra upp på ett papper så det blir lite hotfullt. Rulla runt en sten och dra den genom hennes ruta. Inte av det humoristiska slaget, men hon kanske får lite svårt att sova efter det.

Och visst är det roligt när andra plågas.

Utmärkt! Bara ett problem, det kan ju vara så att hon anser att det är en sak för polisen. Jag vill inte åka dit pga hotelser. Som sagt tidigare så ska det inte kunnas spåras tillbaka till mig..
Men visst skulle det vara oehört skönt att veta att hon inte kan sova om natten.. Mohahaha..
Citera
2007-06-23, 21:33
Medlem
Citat:
inte kunnas spåras tillbaka till mig..
Om det nu blir ett polisärende så får vi hoppas att dom inte ser denna tråden.

Lycka till iaf.
Citera
2007-06-23, 21:35
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Gå på charmoffensiven, kontakta henne och säg att du varit ett svin och att du är hemskt ledsen men att du gjorde det du gjorde eftersom du faktiskt är lite tänd på henne. Sen ser du till att uppvakta henne ordentligt, rosor, choklad, middag, levande ljus, hela köret.
Få henne att falla, var den perfekta killen! När tiden är kommen gifter du dig med henne, en vacker lördagseftermiddag står du i köket och lagar mat. Självklart har du nu kidnappat både hennes föräldrar och hennes hund och gjort köttfärs av dom allihopa! Detta blandar nu in i maten och sedan sitter du och småleer när du ser din älskade äta upp sin egen familj. Självklart har du dokumenterat hela förloppet så du sedan enkelt kan bevisa för henne vad hon just gjort!
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

UNDERBART!
Synd bara att inte ens jag vill ta i henne med tång.. blöööaaee.. urk!

Kom på en annan sak nu när du talade om kidnappning. Hon går ju ofta långa promenader med hennes gläfshund i skogen. När hon kopplat av hunden och den sprungit utom synhåll så kan man ju kidnappa den. Kanske skänka den till något barn som söker tröst. Hunden skulle nog vara lika glad, han är säkerligen olycklig hos henne, som alla andra i hennes närhet..

Eller så.. kan man, när hon gå i skogen ta på sig en svart rånarluva och springa fram och skrämma henne.. kanske kasta en hink hundbajs på henne som man plockat upp innan..

Känner mig ganska så hämdfull känner jag..
Citera
2007-06-23, 21:38
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frökanonen
Bäste Herr Hämnare

Jag rekomenderar att du väntar minst ett år innan du börjar med hämden
risken att hon kommer ihåg dig lär vara minimal då.
Vad gäller godis iden så är den fenomenal och kan toppas med en preparerad
pralinask, där du sprutat laxermedel i pralinerna

Ja det är faktiskt tanken.. men då har jag ett helt år på mig att planera ut min hämnd.. Mohahahahaha...

Laxeringsmedel är inte helt dumt.. Epicac (stavas det nog..) ska ju vara ganska så effektivt har jag "sett".. haha.
Citera
2007-06-23, 21:38
Medlem
Citat:
Eller så.. kan man, när hon gå i skogen ta på sig en svart rånarluva och springa fram och skrämma henne.. kanske kasta en hink hundbajs på henne som man plockat upp innan..
luktar det personligt långa vägar.

Detta kanske är nåt för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in