Citat:
Ursprungligen postat av T-minus60
Gå på charmoffensiven, kontakta henne och säg att du varit ett svin och att du är hemskt ledsen men att du gjorde det du gjorde eftersom du faktiskt är lite tänd på henne. Sen ser du till att uppvakta henne ordentligt, rosor, choklad, middag, levande ljus, hela köret.
Få henne att falla, var den perfekta killen! När tiden är kommen gifter du dig med henne, en vacker lördagseftermiddag står du i köket och lagar mat. Självklart har du nu kidnappat både hennes föräldrar och hennes hund och gjort köttfärs av dom allihopa! Detta blandar nu in i maten och sedan sitter du och småleer när du ser din älskade äta upp sin egen familj. Självklart har du dokumenterat hela förloppet så du sedan enkelt kan bevisa för henne vad hon just gjort!
WHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
UNDERBART!
Synd bara att inte ens jag vill ta i henne med tång.. blöööaaee.. urk!
Kom på en annan sak nu när du talade om kidnappning. Hon går ju ofta långa promenader med hennes gläfshund i skogen. När hon kopplat av hunden och den sprungit utom synhåll så kan man ju kidnappa den. Kanske skänka den till något barn som söker tröst. Hunden skulle nog vara lika glad, han är säkerligen olycklig hos henne, som alla andra i hennes närhet..
Eller så.. kan man, när hon gå i skogen ta på sig en svart rånarluva och springa fram och skrämma henne.. kanske kasta en hink hundbajs på henne som man plockat upp innan..
Känner mig ganska så hämdfull känner jag..