2007-06-16, 16:56
Medlem
Flickan Melindas avatar
Jag funderar seriöst på att hämnas på en av mina kollegor. För att ni ska förstå detta måste jag dra en liten bakgrundshistoria..

Jag fick arbete i en butik (en ganska stor kedja). Allting funkade utmärkt till en början och jag trivdes kanonbra.
Sen lärde jag känna min dekoratör mer och mer + att hon bara av en händels fick storhetsvansinne och skulle styra hela butiken med järnhand.

Hon skrek och gapade dagligen på alla anställda och vi arbetade så svetten rann. Flera av de anställda mådde så dåligt att de inte ens ville gå till jobbet pga av henne.
Oturligt nog var jag den enda som sa vad jag tyckte om denna djävul i kjol! Några veckor senare fick jag sparken..

Så åter till min hämnd på denna avskyvärda människa..
Vad sägs om att beställa hem ett ton dildosar i olika färger och former till henne i hennes namn. Allting kan göras via internet med bara hennes perssonnummer. Man ta allt på faktura. Mohahaha..
Självklart får man utföra denna hämnd från en annan dator, så som biblioteket eller nåt, så min ip-adress inte kan spåras.. Vad sägs?

Oavsett om hon lyckas skicka tillbaka alla porr-produkterna så kommer det vara en jävligt jobbig period för henne och ganska så pinsam också eftersom hon kommer få ringa upp alla sexshopen. Hahahaha.. Jag känner mig lycklig bara av tanken, bästa syftet för en hämnd..
Citera
2007-06-16, 17:00
Medlem
HerrSeriöss avatar
Bor hon i hus? Bjud in ett antal punkare/fyllon/hemlösa att tälta på hennes gård! Tält är billiga! Ge dem öl också. http://www.hobbex.se/p/search.html?q=t%E4lt
Citera
2007-06-16, 17:03
Medlem
Starpoops avatar
Ähhee,,, ligg med hennes pojkvän istället!!..
Citera
2007-06-16, 17:18
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSeriös
Bor hon i hus? Bjud in ett antal punkare/fyllon/hemlösa att tälta på hennes gård! Tält är billiga! Ge dem öl också. http://www.hobbex.se/p/search.html?q=t%E4lt

Det ska vara någonting som inte kan spåras till mig på något sätt.. Men det var en kul idé. Kom gärna med fler förslag!
Citera
2007-06-16, 17:19
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starpoop
Ähhee,,, ligg med hennes pojkvän istället!!..

Hon är så odräglig och fet att hon aldrig haft en kille.
Citera
2007-06-16, 17:19
Medlem
MaeWests avatar
Ring till huvudkontoret,säg att du hittat en p-rulle på nätet där du sett att det finns en kvinna i mysko,intima situationer,inspelade i denna affär där din antagonist arbetar.Du har nu kollat upp denna kvinna,och upptäkt att hon jobbar i denna affär,och skulle nu vilja ha kontakt med henne,namn,etc.
Fråga även huvudkontoret om de har som vana att hyra ut affären nattetid för porrfilmsinsp.

Om antagonisten är sambo/gift är det guld!
Ring då mannen(kvinnan?) och säg att ni är "lovers"och att du nu inte orkar med denna situation,eftersom din antagonist ett frlertal ggr lovat att prata med sin partner!

Bor hon själv,så ring till värden och framför dina klagomål om den trafik av mysko män som förekommer frekvent i hennes lägenhet!Nattetid,givetvis!

Personuppgifter/familjebild får du från skatteverket,där du även kan få uppgifterna utskrivna på papper!De är så hjälpsamma så!
Säg att du är en gammal klasskompis som nu ska fixa en återträff,därför behöver du uppgifterna!

Har hon barn,lägg in en anonym anmälan till soc.Hinta lite snyggt om att du sett henne umgås med suspekta individer som gett henne små,söta paket med mysko pulver i!
Kanske elakt,men i orent spel...

Lycka till!
Citera
2007-06-16, 17:27
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Ring till huvudkontoret,säg att du hittat en p-rulle på nätet där du sett att det finns en kvinna i mysko,intima situationer,inspelade i denna affär där din antagonist arbetar.Du har nu kollat upp denna kvinna,och upptäkt att hon jobbar i denna affär,och skulle nu vilja ha kontakt med henne,namn,etc.
Fråga även huvudkontoret om de har som vana att hyra ut affären nattetid för porrfilmsinsp.

Om antagonisten är sambo/gift är det guld!
Ring då mannen(kvinnan?) och säg att ni är "lovers"och att du nu inte orkar med denna situation,eftersom din antagonist ett frlertal ggr lovat att prata med sin partner!

Bor hon själv,så ring till värden och framför dina klagomål om den trafik av mysko män som förekommer frekvent i hennes lägenhet!Nattetid,givetvis!

Personuppgifter/familjebild får du från skatteverket,där du även kan få uppgifterna utskrivna på papper!De är så hjälpsamma så!
Säg att du är en gammal klasskompis som nu ska fixa en återträff,därför behöver du uppgifterna!

Har hon barn,lägg in en anonym anmälan till soc.Hinta lite snyggt om att du sett henne umgås med suspekta individer som gett henne små,söta paket med mysko pulver i!
Kanske elakt,men i orent spel...

Lycka till!

Hon är singel, 23 år, kortklippt som en pojke (vilket hon hatar), hon är ganska så mullig och kämpar dagligen på viktväktarna. Hon har som sagt aldrig haft en kille och verkar skrämma iväg varenda kille som verkar det minsta intresserad, kanske pga av att hon är så desperat.. Hon har en stor glufshund som bara är lika äcklig som hon.
Lite mer info om djävulens form..

Tack för de goa tipsen! Det med ringa hyresvärden är ju perfekt!
Citera
2007-06-16, 17:34
Medlem
Bra tråd. Denna kommer jag följa...
Citera
2007-06-16, 17:41
Medlem
Cockstars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest

Klockren tråd! Men man behöver faktiskt inte berätta vad man ska med uppgifterna till, faktum är att det är straffbart av skatteverket om de ens frågar..offentliga uppgifter är offentliga uppgifter..Har själv nyttjat diverse instanser för att luska fram fakta om (då) en antagonist
Citera
2007-06-16, 17:58
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cockstar
Klockren tråd! Men man behöver faktiskt inte berätta vad man ska med uppgifterna till, faktum är att det är straffbart av skatteverket om de ens frågar..offentliga uppgifter är offentliga uppgifter..Har själv nyttjat diverse instanser för att luska fram fakta om (då) en antagonist

Eller ta reda på uppgifter direkt på nätet. Personnummer, adress, fullständigt namn, lön osv..
http://www.upplysning.se/?gclid=CM6Quvn-4IwCFQXklAodHn-DGQ
http://www.ratsit.se/Default.aspx

Finns massa sidor av denna varianten. Jag är fortfarande inne på att få det hade vart svinkul om det hade börjat dimpa ner färgglada stor dildosar i hennes brevlåda. Man kanske börjar med 1-3 i veckan, sen kanske 1 varje dag. Öka mängden hela tiden.. haha
Citera
2007-06-17, 19:39
Medlem
Flickan Melindas avatar
Ingen annan som har en rolig hämnd på lager som man kan använda sig av?
Eventuellt någonting som man själv utövat på en fiende..
Citera
2007-06-17, 20:02
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickan Melinda
Ingen annan som har en rolig hämnd på lager som man kan använda sig av?
Eventuellt någonting som man själv utövat på en fiende..

För det första - Har du ens fått anledningen till sparken? Facket kanske?
Min kära fru har massor på lager,
Räkor i ihålig gardinstång - i ditt fall: har hon bil eller brevinkast
Låt en snygg killpolare börja förföra henne för att sedan..... Fri fantasi.....
Klassikern tandpetare i nyckelhålet.
Skicka ett brev från en känd inom branschen och bjud in henne för en anställningsintervju...
Skicka brev från HK om att hon blir förflyttad/sparkad/löneförhöjning

Annars tycker jag mae west var klockren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in