2007-06-17, 20:53
Medlem
Woffeltoffels avatar
Tipsa polisen anonymt om att det bedrivs bordellverksamhet i hennes lägenhet?

Morot i avgasröret på hennes bil?

Lägga upp hennes telefonnummer här på Flashback?

Ultimata förnedringen vore annars att skita i hennes brevinkast. (kanske lite väl barnsligt.)
Citera
2007-06-17, 21:05
Medlem
köp en hög med råttor och "plantera" i hennes hus så får hon sig en jävla överrakning när hon kommer hem om inte hunden har dödat dom

vad är det för hund och hur mycket väger den?
Citera
2007-06-17, 21:48
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woffeltoffel
Tipsa polisen anonymt om att det bedrivs bordellverksamhet i hennes lägenhet?

Morot i avgasröret på hennes bil?

Lägga upp hennes telefonnummer här på Flashback?

Ultimata förnedringen vore annars att skita i hennes brevinkast. (kanske lite väl barnsligt.)

Faktiskt lite sugen på att lägga upp hennes nr, men då skulle jag väl få ett rent helvete.. haha. Men det hade vart kul att veta om att hon blev bombaderad av samtal och sms och tillslut fick byta telenr.
Citera
2007-06-17, 22:12
Medlem
Det kanske är du själv som är idioten?
Det framgår inte av din berättelse vem som gjort vad och varför du blev kickad.
Citera
2007-06-17, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flickan Melinda
Faktiskt lite sugen på att lägga upp hennes nr, men då skulle jag väl få ett rent helvete.. haha.

Helt säkert. Du blir bannad!
Citera
2007-06-17, 22:18
Medlem
retürpants avatar
be en polare lägga hans fyllespya i en hink så du kan frysa in spyan i en påse som du plattar till innan du lägger i hennes brevinkast. kul o vakna en söndagmorgon och upptäcka att tidningen ligger begraven i en spya på mattan i hallen...

Citera
2007-06-18, 12:03
Medlem
-Gustavssons avatar
Använd det där scriptet som finns här på FB någonstans, som gör att hon blir bombad med SMS. Vet dock inte om det fortfarande fungerar. De flesta tjänsterna har ev. blivit avstängda pga. missbruk.
Citera
2007-06-18, 13:37
Bannlyst
Plantera någon substans i hennes hem, bil (på ett sätt som du inte kan kopplas till) Ring där efter polis. Vad de kan vara får du komma på egen hand.

Blir ju för henne ett ganska ångest fyllt läge kan man hoppas på.
Citera
2007-06-18, 17:22
Bannlyst
Att ingen ens tänkt tanken än... köp ett luftgevär och sätt en kula i höften på kärringen. Träna mycket innan så du träffar. Detta kan du göra när hon är 1. Ute med hunden
2. På väg till/från jobbet

Kan vara den roligaste saken du någonsin gjort. Tänk på att hon har sett till så att du fått sparken så ge igen. Glöm inte att filma detta, lägga upp på Youtube+ skapa en ny fb användare o dra en post med filmen här på forumet. Du kan säkert scana in det som kommer stå i lokalnyheterna "Fet kärring skjuten av luftgevär film på detta finns på youtube" har du tur kanske du kommer med i expressen lr dylikt. Vore jävligt roligt iaf.
Citera
2007-06-18, 21:32
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av catami
Det kanske är du själv som är idioten?
Det framgår inte av din berättelse vem som gjort vad och varför du blev kickad.

Nej det är en ganska lång historia som jag tänkte skona er från.
Men jag kan lova att är man i klorna på en människa som hon, så är det inte konstigt att man får kicken. Det var iaf inte pga av att jag inte skötte mitt jobb, för det gjorde jag.

Självklart kommer jag inte publicera hennes nr, men jag lekte med tanken.
Citera
2007-06-18, 21:35
Medlem
Flickan Melindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retürpant
be en polare lägga hans fyllespya i en hink så du kan frysa in spyan i en påse som du plattar till innan du lägger i hennes brevinkast. kul o vakna en söndagmorgon och upptäcka att tidningen ligger begraven i en spya på mattan i hallen...

Hahaha.. det är ju kanon! Kanske kan kasta in hundbajs genom brevinkastet annars, så när hon kommer hem klampar hon rakt in i det med hennes nya skor.. mohaha..
...fast då får väl hennes hund sota för det, vill inte plåga djur..
Citera
2007-06-18, 21:40
Medlem
Glada Taskens avatar
Eller! Så skickar du kakor och bullar o kletiga chokladkakor till henne.. Alla vet att man är som mest sugen när man tränar.. och eftersom hon var med i VV så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in