2007-06-16, 11:54
Medlem
KnäHunDeNs avatar
Jahapp nu verkar skiten vara påväg att braka samman igen. Får ofta upp ett felmeddelande om skadade filer, och checkdisk verkar inkonsekvenskontrollera systemdisken vid varje uppstart.

Nu kan jag heller inte använda DC++ då min share verkar ha försvunnit ur programmet. Fick precis upp ett felmeddelande samt att min share försvunnit.

Helvete oxå! Vad beror nu detta på?

Edit: Filen eller katalogen är skadad och kan därför inte läsas står det i felmeddelandet
Citera
2007-06-16, 14:46
Medlem
TheStorytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnäHunDeN
Jahapp nu verkar skiten vara påväg att braka samman igen. Får ofta upp ett felmeddelande om skadade filer, och checkdisk verkar inkonsekvenskontrollera systemdisken vid varje uppstart.

Nu kan jag heller inte använda DC++ då min share verkar ha försvunnit ur programmet. Fick precis upp ett felmeddelande samt att min share försvunnit.

Helvete oxå! Vad beror nu detta på?

Edit: Filen eller katalogen är skadad och kan därför inte läsas står det i felmeddelandet

Det är nog dags att kassera den där hårddisken och skaffa en ny. MÖJLIGEN kan du testa att ta bort alla partitioner, göra nya, samt installera om Windows, men om du ser minsta lilla avvikande beteende då så är det bara att slänga den.

edit: och ingen snabbformattering, då får du aldrig reda på om det är nåt problem. Full formattering är det som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in