2007-06-15, 21:57
Medlem
micke_hs avatar
Efter 16:00 så var det bråttom att få ut jycken så att han får skita i lugn och ro. Jag ser en gubbjävel på cykeln i ögonvrån som följer mig sakta på avstånd. Tänkte inte så mycket på det. Jag gick i en skogsdunge och tänkte låta jycken få göra sitt där. Det är en liten skogsdunge brevid en parkering till ett dagis. Och jag har aldrig någonsin sett någon befinna sig där i skogen. Så jag struntar i att ta med någon hundskitpåse.

Idag så när jag kom ut ur skogsdungen flyger gubbjäveln på mig med och gapade. Han sa att mina barn brukar leka där och att jag ska be om förlåtelse för att min hund skitit i skogen.

Jag trodde först att idioten skoja. Men han var riktigt ilsken och fräste ur sig en massa otrevligheter. Saker som jag struntade i eftersom att han ändå hade lite rätt i att jag borde tagit upp efter hunden. Men börjar man gapa och skrika åt mig så tar det hus i helvete. Men jag höll mig lugn och sa inget. Sa till slut att jag skiter i om hunden skiter i skogen.

Och då börja pappskallen att cykla efter mig och vrålar en massa okvädningsord. Jag sa då åt gubbjäveln att jag haft en dålig dag och bad han dra där ifrån och att jag skiter högaktningsfullt i vad min hund gjort i skogen och att gubbjäveln borde hitta på nåt vettigare att göra än att stå och skrika åt mig.

Då börja gubbjäveln att gapa om att jag skulle visa hyffs och inte vara otrevlig mot äldre.(Fram tills nu hade jag inte skrikit eller gapat nåt direkt otrevligt åt han.) Men nu brast det för mig. Jag sa åt han. Din jävla idiot! Du ska fan inte komma och kalla mig för en massa otrevligheter och sen förvänta dig att jag visa dig hyffs!

Han börja då gapa om att han minsann skulle följa efter och se vart jag tog vägen för jag skulle minsann anmälas. Och ja sa. Jaha!? Skiter väl jag i. Du kommer att få represalier för detta på måndag börja idioten att gapa om. Och jag började vid det här laget att inse att människan framför mig inte hade alla hästar i hagen. Jag börja hånskratta åt han och fråga om han inte trodde att han ´skulle få värre repr. för att ha slagit till mig än jag som låtit min hund att skita i ett skogsbryn som ingen är i? Jag fråga han om inte olaga hot och misshandel slog högre än "olaga hundskitning"?

Det slog honom inte. Tvärtom han följde efter mig hem och skrek att jag skulle stanna för nu jävlar skulle han ge mig stryk för att jag var en jävla ohyffsad snorunge. Och han var minsann inte rädd för en snorvalp som mig. Efter att jag ignorerat hans hotelser och istället gått innanför min port så börja psykopaten att cirkulera runt mitt hus. Vilken jävla idiot! Fyfan jag har retat mig på fanskapet sen det hände. Jag hade god lust att ta fram en paintballpicka och peppra fanskapet med färg så fort han närma sig huset.
Citera
2007-06-15, 22:00
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
...

Helt jävla otroligt!

Följ efter och kolla upp honom, solklart psykopatfall! Den mannen kan inte vara frisk!
Citera
2007-06-15, 22:04
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Helt jävla otroligt!

Följ efter och kolla upp honom, solklart psykopatfall! Den mannen kan inte vara frisk!

Ja, jag ska vänt tills på måndag och se om idioten verkligen gör slag i saken att anmäla mig. Han vet vart jag bor så. Och om han gör en anmälan så tänker jag anmäla han för olaga hot. Rätt så obehagligt att ha ett flåsande fetto på cykel efter sig som gapar och hotar om han minsann ska spöa mig.
Citera
2007-06-15, 22:04
Medlem
Wilder beasts avatar
en fråga bara..

Varför plockade du inte upp efter din hund?
Citera
2007-06-15, 22:20
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilder beast
en fråga bara..

Varför plockade du inte upp efter din hund?

Har du ens läst inlägget? Det är i en skogsdunge som absolut INGEN använder. Jag har ALDRIG sett någon använda den till nåt. Det är jag som låter min hund skita där när jag inte fått med mig en hundskitspåse. Jag hitta inte på dom idag när jag skulle ut. Jag brukar låta jycken få skita på min tomt och sen tar jag upp det där ifrån. Men idag gick jag en vända med jycken.
Citera
2007-06-15, 22:21
Medlem
Europadomstolen.
Citera
2007-06-15, 22:53
Medlem
bullybrugds avatar
[quote=micke_h]

Han börja då gapa om att han minsann skulle följa efter och se vart jag tog vägen för jag skulle minsann anmälas. Och ja sa. Jaha!? Skiter väl jag i. Du kommer att få represalier för detta på måndag börja idioten att gapa om. Och jag började vid det här laget att inse att människan framför mig inte hade alla hästar i hagen. Jag börja hånskratta åt han och fråga om han inte trodde att han ´skulle få värre repr. för att ha slagit till mig än jag som låtit min hund att skita i ett skogsbryn som ingen är i? Jag fråga han om inte olaga hot och misshandel slog högre än "olaga hundskitning"?

QUOTE]
Jag missade var i berättelsen han klappade till dig (?)
Citera
2007-06-15, 22:59
Medlem
Typiskt sörlänningar alternativt sörlänningar på besök i Norrland.
Citera
2007-06-16, 08:27
Medlem
micke_hs avatar
[quote=bullybrugd]
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h

QUOTE]
Jag missade var i berättelsen han klappade till dig (?)

Det gjorde han aldrig. Jag fråga han om han inte trodde att hans tillklappande av mig(om han nu skulle ha gjort det) inte skulle ge värre represalier än att jag låtit min hund skita i en skogsdunge.
Citera
2007-06-16, 08:28
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Typiskt sörlänningar alternativt sörlänningar på besök i Norrland.

Va? Norra Uppland...inte norrland snackar vi om nu...
Citera
2007-06-16, 08:43
Medlem
Wittgensteins avatar
Typiskt Tierpare. Du skulle gett honom ett knä i skrevet.
Citera
2007-06-16, 09:29
Medlem
hoaxens avatar
haha ändå sjukt rolig historia, att det går sånna mongon fria på gatorna är ju skrämmande
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in