2007-06-14, 18:25
Medlem
Emerthons avatar
Tjenare jag undrar om det går bra och köra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behöver några speciella driv rutiner lr liknade, jag är ett n00b på sånt här...
Citera
2007-06-14, 18:51
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Tjenare jag undrar om det går bra och köra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behöver några speciella driv rutiner lr liknade, jag är ett n00b på sånt här...
Vista hittar det mesta själv. Hade inga problem med mitt hembygge förutom det trådlösa nätverkskortet.
Citera
2007-06-14, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Jag vetifan om man kan köra Vista på en data, men om du mot förmodan ska bygga dig en dator så ska det nog fungera bra
Citera
2007-06-14, 21:49
Medlem
Emerthons avatar
Tack för svaren och i min utvecklingsstörda värld så säger man data

Men det funkar alltså om man aldrig ens haft igång sitt hemmabygge med en nedtankad vista version och har inget operativ system lr vad det kallas installerat?
Citera
2007-06-14, 21:55
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Ja, tänk lite logiskt för dig själv i minst fem sekunder så är jag säker på att allt uppenbarar sig rätt...
Citera
2007-06-14, 22:04
Medlem
MaZtoRs avatar
Vet du inte svaret på din egen fråga så håll dig borta från att bygga själv.
Citera
2007-06-14, 22:15
Medlem
Emerthons avatar
Se på trissor, där fick jag så mycket dumförklarande svar att jag nog väljer att ta livet av korkade mej genom att släppa min egenbyggda dator i skallen på mig själv, med eller utan vista installerat.. men tack ändå....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in