Tjenare jag undrar om det gr bra och kra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behver ngra speciella driv rutiner lr liknade, jag r ett n00b p snt hr...
Tjenare jag undrar om det gr bra och kra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behver ngra speciella driv rutiner lr liknade, jag r ett n00b p snt hr...
Vista hittar det mesta sjlv. Hade inga problem med mitt hembygge frutom det trdlsa ntverkskortet.
Jag vetifan om man kan kra Vista p en data, men om du mot frmodan ska bygga dig en dator s ska det nog fungera bra
Tack fr svaren och i min utvecklingsstrda vrld s sger man data
Men det funkar allts om man aldrig ens haft igng sitt hemmabygge med en nedtankad vista version och har inget operativ system lr vad det kallas installerat?
Se p trissor, dr fick jag s mycket dumfrklarande svar att jag nog vljer att ta livet av korkade mej genom att slppa min egenbyggda dator i skallen p mig sjlv, med eller utan vista installerat.. men tack nd....
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!