2007-06-14, 18:25
Medlem
Emerthons avatar
Tjenare jag undrar om det gr bra och kra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behver ngra speciella driv rutiner lr liknade, jag r ett n00b p snt hr...
Citera
2007-06-14, 18:51
Medlem
Draptrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Tjenare jag undrar om det gr bra och kra en nedtankad version av windows vista till en egenbyggd data? Om man behver ngra speciella driv rutiner lr liknade, jag r ett n00b p snt hr...
Vista hittar det mesta sjlv. Hade inga problem med mitt hembygge frutom det trdlsa ntverkskortet.
Citera
2007-06-14, 19:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emerthon
Jag vetifan om man kan kra Vista p en data, men om du mot frmodan ska bygga dig en dator s ska det nog fungera bra
Citera
2007-06-14, 21:49
Medlem
Emerthons avatar
Tack fr svaren och i min utvecklingsstrda vrld s sger man data

Men det funkar allts om man aldrig ens haft igng sitt hemmabygge med en nedtankad vista version och har inget operativ system lr vad det kallas installerat?
Citera
2007-06-14, 21:55
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Ja, tnk lite logiskt fr dig sjlv i minst fem sekunder s r jag sker p att allt uppenbarar sig rtt...
Citera
2007-06-14, 22:04
Medlem
MaZtoRs avatar
Vet du inte svaret p din egen frga s hll dig borta frn att bygga sjlv.
Citera
2007-06-14, 22:15
Medlem
Emerthons avatar
Se p trissor, dr fick jag s mycket dumfrklarande svar att jag nog vljer att ta livet av korkade mej genom att slppa min egenbyggda dator i skallen p mig sjlv, med eller utan vista installerat.. men tack nd....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in