2002-07-03, 00:20
Medlem
Det har kommit rosa Amfetamin till stan.. r helt rookie o undrar om det r bttre n vitt eller r det bara frgat? det sgs vara helt dunder..
ngon som vet nnting?
Citera
2002-07-08, 20:16
Medlem
Jag har ox hrt att rosa amfetamin ska vara bra? Men frmodligen s r det bara frgen som skiljer, det r ju amfetamin bda tv
Citera
2002-07-09, 01:36
Medlem
Mystiqes avatar
Har inte hrt rosa tjack men gul (eller blomm) tjack har jag hrt......Just det, ny pundare medlem hr s tjena p er
Citera
2002-07-11, 00:19
Medlem
Olika frger beror p att renheten inte r bra..dvs i syntesen.
Det terspeglar inte renheten av sjlva koncentrationen i HCi blandningen.

M bst...
Citera
2002-07-30, 16:05
Medlem
Rosa affe eller blomster som d ox heter e fruktansvrt mycket kraftigare och roligare n vanligt... blomster/Rosa e inget nytt hr i gbg utan e nstan d nda man kn f tag i... dremot s e d torsk p LSD som jag vill ha vill testa... hr av er om ni har...
Citera
2002-07-31, 06:57
Medlem
Den renaste och fljaktligen bsta formen av amfetamin r ett vitt kristallint pulver.

Sorry :-(

Stanley
Citera
2002-07-31, 16:16
Medlem
51:st state
Citera
2002-08-07, 16:05
Medlem
Det r svrt att veta om ntt r bra eller inte frrns man har testat det. nda undataget r om man fr tag p vitt kristallint pulver som ngon nmde eller ntt som r i dne stilen.. "klet-tjack" "blomster-tjack" "rosa-tjack" snt dr r bara skitsnack. Det r bara frger, smakmnen & luktmnen och vatten man anvnder. Klet-tjack r vll det smsta niten man kan g p om man inte har en langera man vrkligen litar p. Det r nmligen s att dom har i helt vanligt vatten i det fr att det ska vga mer.. och kallar det d "klet-tjack"
Citera
2002-08-11, 19:27
Medlem
Stanley
Den renaste och fljaktligen bsta formen av amfetamin r ett vitt kristallint pulver.

Sorry :-(
----------------------------------------------------

Nej, helt rent amfetamin r en ganska klar srja..det amfetamin som r fr pundare r ett amfetamin salt (kan inte kemiska namnet). Drfr kan man aldrig f 100% rent affe!

Och sen alla olika frger,blomster osv.. Allt tjack har samma kemiska sammansttning! Allts s beror det p fabriken inte frg eller lukt!
Citera
2002-08-11, 22:45
Medlem
Exakt varfr skulle t ex hydrokloridsaltet av amfetamin inte vara 100% rent? Vntar p en "intressant" frklaring.
Citera
2002-08-12, 14:35
Medlem
Jag r ingen kemist. Men s har jag lrt mig av de bildade hr p flashback..

Kanske kan det inte bli 100% rent eftersom amfetamin inte r ett salt frn brjan utan grs om till det nr det gr ut till missbrukarna??
Citera
2002-08-29, 12:19
Medlem
Den renaste formen jag ftt tag p r ett nstan genomskinligt gr vitt
sk "klet", normaldos av detta var uppskattningsvis 0,05gram..sen hur rent det va kan jag inte avgra, men doseringar ver den angivna resulterade endast i huvudvrk och att man somnade.
Detta kom direkt frn "labbet", frn en kemi-intreserad skulle man kunna sga.

Dremot har Stanley rtt i att om det r "rent" Hcl s r det ett vitt pulver..

M bst...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in