2007-06-14, 00:25
Medlem
Går i tankar på att eventuellt skaffa mig en kärra.

Är 21 år, ung, vital, välutrustad - och vill nu utrusta mig ännu lite mer med en penisförlängare.

First off, jag kan inget om bilar. Jag är stolt som fan när jag lyckas byta till sommardäck, så inget "skaffa en gammal 68 o byt flensost på den", jag hajar ändå ingenting

Vetefan vad jag söker egentligen. Helst ingen prislapp över 100.000, gärna ytterligare en bit därunder - vill ju ha råd att spendera vintern söderöver, också.

Så, vad finns det egentligen för lätthanterade penisförlängare där ute på begagnatmarknaden (för det lär väl vara begagnat jag får kika på?)? Sportbilar och cabar som intresserar mig.

(lär inte köpa något närmaste veckorna heller, utan behöver vara tips för att veta vad jag ska drömma om framåt sensommaren)

Edit:
Ingen lär ju orka läsa allt därovanför, så kortfattat.
Sökes: Sportbil/Cab
Maxpris: 100k, gärna låååångt under.
Citera
2007-06-14, 09:30
Medlem
Stockos avatar
En Fiat Barchetta går att hitta för en bra bit under 100k. Dom ser dock bara ut som en sportbil och går inte så stöddigt.
En Mazda Miata MX-5 är lite piggare och ett bättre köp, förutsatt att du kan med att köra omkring i en tjejbil då.
MG MGF finns med rolig motor och är rätt snygg. Kanske känns lite otryggt att köpa MG iofs eftersom dom har gått i konkurs.

Jag tycker du ska spara ihop några kronor till och köpa en roligare bil. BMW Z3 är trevlig och den går ju faktiskt som en sportbil, dock är den rätt dyr att försäkra men det är ju alla bilar med lite krut i.

Eller så gör du som jag och köper en Toyota MR2 Roadster. Fruktansvärt rolig bil med mittmotor, bakhjulsdrift och rätt utseende. Runt 120k om du köper privat.

Bubblare: 206cc, med 1.6-motor så hamnar man en bra bit under 100k. Det är ju dock en väldigt slö bil som är gjord för tjejer (jag fick överkanten av vindrutan i ögonhöjd när jag testkörde).
Citera
2007-06-14, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko
En Fiat Barchetta går att hitta för en bra bit under 100k. Dom ser dock bara ut som en sportbil och går inte så stöddigt.

Tack för alla tipsen du, ska spana på allt!

Och var gäller citerade biten; sålänge den är stöddigare än min nuvarande Nissan Micra Mini är jag glad... behöver inte vara för mycket krut under huven för att det ska rycka i baguetten på mig
Citera
2007-06-14, 14:41
Medlem
Crilles avatar
Köp en sån här så får du lite drag i motorn också. Ist för en liten Miata eller en 206cc..
Kolla också in Pontiac Firebird och Ford Mustang. Det är pålitliga och prisvärda bilar.

http://www.blocket.se/vi/12115099.htm?ca=10_s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in