• 1
  • 2
2007-06-13, 20:50
Medlem
em krejs avatar
Jag tror inte att det finns någon som smakat på människokött här, men man vet aldrig . Hursomhelst finns det en del kannibalstammar fortfarande, de borde väll sagt till någon hur köttet smakar? För ett tag sen var det en tysk som käkade upp sin vän, är det någon som vet om han gjorde något uttalande om hur det smakade? Jag är själv inte intresserad av att smaka, men däremot tycker jag det är intressant att veta hur det smakar. Min första tanke är att det borde vara ganska äckligt och segt med tanke på hur mycket skit människan får i sig. Däremot kanske japaner är goda att lägga på grillen, de brukar äta nyttigt.

Är det lagligt att äta människa om offret själv går med på det?
Den tyske kannibalen åkte in på psyket tror jag, men gjorde han något olagligt?

Jag sökte men hittade ingen liknande tråd, om det redan finns en ber jag om ursäkt
2007-06-13, 21:53
Medlem
Finns redan en tråd om detta döpt "Människokött". Här är ett inlägg med citat från den som kanske besvarar din fråga:
Citat:
New York Times reporter William Buehler Seabrook, in the interests of research, obtained from a hospital intern at the Sorbonne a chunk of human meat from the body of a healthy human killed by accident, and cooked and ate it. He reported that, "It was like good, fully developed veal, not young, but not yet beef. It was very definitely like that, and it was not like any other meat I had ever tasted. It was so nearly like good, fully developed veal that I think no person with a palate of ordinary, normal sensitiveness could distinguish it from veal. It was mild, good meat with no other sharply defined or highly characteristic taste such as for instance, goat, high game, and pork have. The steak was slightly tougher than prime veal, a little stringy, but not too tough or stringy to be agreeably edible. The roast, from which I cut and ate a central slice, was tender, and in color, texture, smell as well as taste, strengthened my certainty that of all the meats we habitually know, veal is the one meat to which this meat is accurately comparable.
2007-06-13, 21:56
Medlem
HerrSeriöss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Är det lagligt att äta människa om offret själv går med på det?
Den tyske kannibalen åkte in på psyket tror jag, men gjorde han något olagligt?
[/i]
Mord, medhjälp till självmord.
2007-06-13, 21:59
Medlem
Agent|Os avatar
Som kyckling säger dom.
2007-06-13, 22:04
Medlem
Mackan52s avatar
Som Soylent Green.
2007-06-13, 22:27
Bannlyst
Här har du en liknande tråd;
http://www.flashback.org/showthread.php?t=430972
2007-06-13, 22:31
Medlem
MeatAbstracts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Som kyckling säger dom.
Vilka är dem?
Står klart och tydligt från inlägget ovanför dig att det är mer smak av nötkött än något annat kött.

Stor skillnad mellan fågel och nötkött.
2007-06-13, 23:06
Medlem
Agent|Os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeatAbstract
Vilka är dem?
Står klart och tydligt från inlägget ovanför dig att det är mer smak av nötkött än något annat kött.

Stor skillnad mellan fågel och nötkött.

Det är inte alltid lätt med ironi.
2007-06-14, 22:38
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent
Som kyckling säger dom.
Kyckling är ju gott........................
2007-06-14, 22:43
Medlem
wigwaggles avatar
Om inte jag minns fel så var det två utlänningar (jag säger så då jag minns inte deras land) som dödad en flicka i England (Liverpool) och serverad hennes kött i deras kebab hus. Dem fick ingen klagomål, så jag misstänker att köttet måste har varit god.
2007-06-14, 22:46
Bannlyst
Gå till The Hub och prova Bob's iguana sticks. Bara likheter med människokött som gäller här, inget annat...

Men apropå citatet högst upp så tillhör väl kalvkött de finaste köttsorter som finns? Är detta då bra eller dåligt vetande?
2010-07-01, 00:15
Medlem
mydoglitterss avatar
Armin Meywes hette tysken. Han åt upp sin partners penis och sa att det smakade exakt som fläsk.

Länk till videon http://www.youtube.com/watch?v=-ylE5NXR3I0
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in