2007-06-12, 11:49
Medlem
Hej, jag har nu fått ett program av min "kompis" som jag ska installera, det är solid edge v18, men, grejen är den att jag har försökt installera det tidigare, då jag har laddat ner det själv, men då saknades det en licens, men nu har jag den.

Nu när jag ska installera det här, så står det att jag måste ta bort alla filer jag har kvar sen det förra, och dom hittar jag inte, har letat överallt, utan resultat, så...vad kan jag göra ?

Tacksam för svar !
Citera
2007-06-12, 11:55
Medlem
pirates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattssop
Hej, jag har nu fått ett program av min "kompis" som jag ska installera, det är solid edge v18, men, grejen är den att jag har försökt installera det tidigare, då jag har laddat ner det själv, men då saknades det en licens, men nu har jag den.

Nu när jag ska installera det här, så står det att jag måste ta bort alla filer jag har kvar sen det förra, och dom hittar jag inte, har letat överallt, utan resultat, så...vad kan jag göra ?

Tacksam för svar !

Avinstallerade du det gamla först innan du installerade på nytt ?
Nu vet jag inte hur pass haj du är på windows men du kan ju alltid gå
in i regedit och ta bort nycklarna som har med programmet att göra.
Alternativt att du installerar ex.vis ccleaner och kör den så den tar bort gamla filer.
Vilket alternativ du än väljer så avinstallera programmet och installera om det efter åtgärderna.
Citera
2007-06-12, 19:23
Medlem
Nej, tyvärr är jag inte så väldigt het på detta. Jag provade att ladda ner Uninstall tool 2.2 .. det funkade, men sådär.. det tog tydligen inte bort alla filer.. Det som är mysko är att jag inte hittar ikoner eller dyligt när jag söker på solid edge.. För när jag ska installera det "nya" som är på skivan står det att jag måste radera det som är kvar av det första Solid egde-programmet som jag installerade tidigare. Hur bär jag mig åt?

Tacksam för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in