2007-06-16, 04:51
Medlem
Rauzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allan Akbar
Ynkligt av dig och Hårddisksson att försöka förringa folk med annan åsikt genom att bara löst beskylla dem för att vara "Wikipediadebattörer". Särskilt som ingen av er visat prov på några egna kunskaper inom området.
Jag är mest intresserad av vad det är för jobb du har som tillåter dig till att spendera all din vakna tid på att huvudlöst dissa Mac på Flashback.
Citera
2007-06-16, 10:42
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Citat:
Särskilt som ingen av er visat prov på några egna kunskaper inom området.

Så är du inte speciellt aktiv i Linux-forumet eller i de mer avancerade trådarna i mac-forumet heller.
Citera
2007-06-16, 11:14
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ynkligt av dig och Hårddisksson att försöka förringa folk med annan åsikt genom att bara löst beskylla dem för att vara "Wikipediadebattörer". Särskilt som ingen av er visat prov på några egna kunskaper inom området.
Dude, vad pinsam du börjar bli! Det spelar ingen roll vad topic är, ditt mindrevärdskomplex lyser igenom fett! I all välmening, ge dig nu. Man skruvar på sig i skam å dina vägnar!
Citera
2007-06-16, 12:07
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StyleWars
Dude, vad pinsam du börjar bli! Det spelar ingen roll vad topic är, ditt mindrevärdskomplex lyser igenom fett! I all välmening, ge dig nu. Man skruvar på sig i skam å dina vägnar!
Och med det fjortisinlägget så tillförde du vad till diskussionen?
Citera
2007-06-16, 12:16
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Så är du inte speciellt aktiv i Linux-forumet eller i de mer avancerade trådarna i mac-forumet heller.
Jag anser inte att de trådar du kallar avancerade i Macforumet är särskilt intressanta, eller ger något. Dessutom kan det där med "avancerat" diskuteras. Och Linuxforumet är precis lika fanatiskt sekteristiskt som Macforumet, och välkomnar bara de redan frälsta.
Citera
2007-06-16, 12:17
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauz
Jag är mest intresserad av vad det är för jobb du har som tillåter dig till att spendera all din vakna tid på att huvudlöst dissa Mac på Flashback.
Jämfört med ett flertal andra personer här har jag skrivit vädigt få inlägg på forumet.
Citera
2007-06-16, 12:32
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
De har väl ändrat ett antal "och" till "samt" i hjälptexterna. Men en spegeleffekt i dockan räcker ju för att 90% av macfantasterna skall jubla och få en spontan ejakulation, och med stor iver återigen predika för den icke-frälsta omvärlden att Macen är Guds gåva till mänskligheten och att Steve Jobs är Kristus reinkarnerad....

<suck>
Inlägget ovan tillför ju bara samma gamla "dumma macanvändare" som du alltid kör med? Du smutsar ner i Macdelen av forumet tycker jag. Du är fan Off-Topic 100%.

Du hoppar in i alla trådar här och säger samma, bittra negativa saker om och om igen. Apple är usch och blä osv....

Det får mig att frammana en bild av någon som är ledsen och bitter av någon anledning. Då blir jag obehaglig till mods. Varför är du så magsur och tråkig? Bitter och grinig? Ensam och ledsen?
Har du blivit utsatt för något obehagligt av en grupp OSX-programmerare?

Kom igen, gaska upp dig nu och se positivt på livet! Vi snackar om datorer här!
Om någon predikar om/älskar något du inte gillar, lyssna inte! Börja med att inte posta nåt mer i den här delen av forumet så slipper du tänka på Apple, skulle nog göra dig gott.
Citera
2007-06-16, 12:33
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Citat:
Jag anser inte att de trådar du kallar avancerade i Macforumet är särskilt intressanta, eller ger något.

Jag var ju väldigt specifik med vilka trådar det var så visst. Att de inte ger nått för någon som inte har så mycket Unix-vana eller intresse kan jag däremot förstå.

Citat:
Dessutom kan det där med "avancerat" diskuteras.

Nä, kanske inte för dig som vet att OS X inte har mycket med *nix att göra. Du är en riktigt avancerad användare av *nix-system.

Citat:
Och Linuxforumet är precis lika fanatiskt sekteristiskt som Macforumet, och välkomnar bara de redan frälsta.

Tvärtom tyvärr. De försöker pracka på Ubuntu på varenda stackare tycker jag. Fast du kör väl bara archlinux?
Citera
2007-06-16, 12:42
Medlem
Hey guys stare at the shiny leopard dock.
Citera
2007-06-16, 12:48
Medlem
lepops avatar
WOW! Kan det ens bli snyggare
Citera
2007-06-16, 15:43
Medlem
sparlunds avatar
kan ingen fixa det på youtube?
Citera
2007-06-16, 16:47