2007-06-10, 16:51
Medlem
silhouettess avatar
Kolla in Fearox på http://www.myspace.com/fearoxgrindcore
För tillfället är det bara den gamla demon som ligger upp men den nya är mastrad och klar och kommer vilken dag som helst. Feedback, negativ som positiv välkomnas. Ett tips är låten familybusiness, min personliga favorit.
Skicka ett pm om ni vill ha en demo eller tröja.
Citera
2007-06-10, 17:39
Medlem
joranimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silhouettes
För tillfället är det bara den gamla demon som ligger upp men den nya är mastrad och klar och kommer vilken dag som helst. Feedback, negativ som positiv välkomnas. Ett tips är låten familybusiness, min personliga favorit.

Låter fett. Kan tyvärr bara lyssna genom mina datorhögtalare så det är kanske inte rättvist. Jag är inte kunnig inom genren så det blir ingen direkt feedback, förutom att jag gillade. Varför i helvete är kommentartexten svart föresten?
Citera
2007-06-10, 17:46
Medlem
silhouettess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joranimus
Låter fett. Kan tyvärr bara lyssna genom mina datorhögtalare så det är kanske inte rättvist. Jag är inte kunnig inom genren så det blir ingen direkt feedback, förutom att jag gillade. Varför i helvete är kommentartexten svart föresten?

Tackar Nja, nu är ju inte ljudet på inspelningen det bästa heller. ingen bas, inget mellanregister och bara diskant. vår idiot till basist har pulat ihop myspacen. därav den svarta texten.
Citera
2007-06-12, 20:07
Medlem
Låter nice fixa basen bara
Citera
2007-06-12, 20:55
Medlem
Zumas avatar
Soundet påminner om Antigama (alltså ljudmässigt).
Manglas ju som det ska iaf, till skillnad från många andra av dagens "grindcore" band.
Citera
2007-06-12, 22:12
Medlem
pentrys avatar
Ingen bas? Vafan, tycker det är ordentligt med bas på inspelningarna. Och vad då inget bra ljud på inspelningen? Vad försöker ni vara? Def Leppard? Låter schysst som fan så tummen upp!
Citera
2007-06-13, 03:11
Medlem
relisals avatar
tycker att ljudet är för tunnt.. borde vara mer bas på vissa ställe.. men det har väl med mixningen att göra :P

annars lät de helt okej, det fick mina könshår att resa sig.
Citera
2007-06-13, 03:17
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silhouettes
Skicka ett pm om ni vill ha en demo eller tröja.

Misstar jag mig, eller är din avatar Nasum-inspirerad?
Citera
2007-06-13, 17:06
Medlem
silhouettess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Misstar jag mig, eller är din avatar Nasum-inspirerad?
Nja, har aldrig varit ett fan av Nasum.
Citera
2007-06-13, 17:34
Medlem
Suicide Nations avatar
Lite mer bas tack. Annars låter det gött som fan! Grind så som det ska låta!
Citera
2007-06-13, 18:34
Medlem
Vappas avatar
Hmm, mixningen är väl ganska okej, förutom att jag vill skjuta er trummis efter att ha lyssnat på familybuissnes. virveln låter som en kastrull? en liten kastrull. eller är det en koskälla

I need more cowbell!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in