• 1
  • 2
2007-06-09, 18:49
Bannlyst
Efter en ganska torr och besviken kväll igår så stack jag hem till min kompis. Han har en större svampodling hemma hos sig som precis hade blivit skördad. Det fanns några svampar kvar men de såg lite småäckliga ut. Mögliga liksom.. Han frågade om jag ville ha dom (På egen risk såklart)

Men då jag inte hade fått min berusning som hör sommarinvigningen till så åt jag en ganska stor svamp och satte mig och väntade en stund.

Trippen var väl sådär, åt kanske 6-7g otorkad svamp så det vart ju ingen större dos.. men idag mår jag verkligen skit! Kan knappt andas då min mage brinner! Kan inte äta eller dricka heller för då gör det ont som fan. Det gör ont lite på sidan av själva magen så jag undrar vad som kan vara på tok..
Citera
2007-06-09, 18:51
Medlem
Trollishs avatar
Gå och köp fil.
Citera
2007-06-09, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish
Gå och köp fil.

Fil? Utveckla, bäste forumit.
Citera
2007-06-09, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drakfanskap
Fil? Utveckla, bäste forumit.

"A-Fil innehåller miljarders miljarder bakterier som återställer magens naturliga bakterieflora"

Tittar du aldrig på reklam?!

Jag röstar på att du ringer sjukvårdsupplysningen och förklarar att du råkat äta en möglig banan på fyllan.
Citera
2007-06-09, 18:58
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru
"A-Fil innehåller miljarders miljarder bakterier som återställer magens naturliga bakterieflora"

Jag röstar på att du ringer sjukvårdsupplysningen och förklarar att du råkat äta en möglig banan på fyllan.

Eller ännu bättre Verum Hälsofil, med asidofilus-bifilus bakterier eller fan det är för nått
Citera
2007-06-09, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ceru

Hah, nej jag kollar aldrig på TV.

Jag tror jag väntar en dag till innan jag söker upp närmaste närakut.
Citera
2007-06-09, 19:10
Medlem
Trollishs avatar
Filen lungar magen är väl enklaste sättet jag kan förklara på.

Testa det kommer funka.
Citera
2007-06-09, 19:26
Medlem
fnattes avatar
Mögliga svampar ska man akta sig för att äta, det har min mamma sagt!

Skämt å sido, har du fortf ont? Mögel kan man bli riktigt sjuk av, skulle funderat på att åka in till sjukan.

EDIT: Fast det är klart, har det redan gått så pass länge så kanske det är lugnt.
Citera
2007-06-09, 23:26
Medlem
Engels avatar
Det behöver inte vara lugnt, svamp mögel kan slå ut hela tarmfloran.... Känner du dig inte bättre inom 3 dar from intag, åk till sjukan. Annars så kan det ställa till rejäla problem i hela magregionen.
Citera
2007-06-10, 00:18
Medlem
Dreass avatar
Citat:
Verum Hälsofil, med asidofilus-bifilus bakterier eller fan det är för nått
Afil innehåller också dom bakterierna!
Citera
2007-06-10, 00:29
Bannlyst
Du kanske har magsår?
Citera
2007-06-10, 10:15
Medlem
Aaksels avatar
Som sagt: FIL! Finns inget bättre när magen är risig. Jag kan dricka litervis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in