2007-06-07, 16:05
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 91:an Karlsson
Var chicken-grejen god?

Förövrigt så kan du be dom att göra burgaren utan gurka.
Se ovan.
Crispy Chicken Gourmet & co(betyg:TTTT)
Citera
2007-06-07, 16:07
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Beställ utan gurka, hur jävla svårt kan det vara. Jag specialbeställer varje gång jag äter ute. Visst är det jobbigt ibland(inte p.g.a allergi heller) men jag vill ha maten på ett visst sätt utan att kladda ner mig, då beställer man det som man vill ha det också..

Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Japp gurkan har en klar plats på hamburgaren tycker att den ger gåde smak och textur. Som sagt vill du inte ha en så går det bra att säga till i kassan så fixar vi en utan gurka till dig. Köket kommer förvisso att tänka förbannade fjortis om dig men det kanske det kanska du kan leva med.
Då tar det ju om möjligt ännu längre tid. Något jag finner dyrbart.
Citera
2007-06-07, 16:10
Medlem
Ninsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Beställ utan gurka, hur jävla svårt kan det vara. Jag specialbeställer varje gång jag äter ute. Visst är det jobbigt ibland(inte p.g.a allergi heller) men jag vill ha maten på ett visst sätt utan att kladda ner mig, då beställer man det som man vill ha det också..

Dessutom vet man att man får en garanterat nygjord burgare om man specialbeställer...
Citera
2007-06-07, 16:12
Medlem
mpees avatar
Rör INTE min gurka!!
Citera
2007-06-07, 16:25
Medlem
Fittsparks avatar
Det är ju den speciella gurkan som gör Cheeseburgaren.
Citera
2007-06-07, 16:41
Medlem
Det är ju gurkan som gör cheesburgaren ! Lika med bigmac, Vad skulle den vara utan gurkan ?
Citera
2007-06-07, 16:42
Medlem
Hardtails avatar
Jag sällar mig till den lilla skaran här i tråden som faktiskt inte känner en enda jävel som äter den där förbannade gurkan.
Citera
2007-06-07, 16:45
Medlem
Wittgensteins avatar
Känner inte heller en endaste käft som äter gurkan.

Att be om att få slippa gurkan bör väl rimligtvis leda till massivt snorloskespottande ned i hamburgaren av den trötta tonåriga personalen, så det går bort. Jag brukar för övrigt pilla bort gurkan och kasta upp den i taket för att hämnas.
Citera
2007-06-07, 16:45
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninso
Jag tycker gurkan är supergod! Det enda goda med McD's hamburgare, enligt mig.

Det är väl väldigt logiskt i ditt fall då du är en veggis, va?
Citera
2007-06-07, 16:54
Medlem
91:an Karlssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Se ovan.
Crispy Chicken Gourmet & co(betyg:TTTT)

Ja, men det är ju lite svårt att tolka.
Antingen har du helt enkelt givit målet en fyra i betyg, eftersom att ditt nickname här på fb är "TrhY" så kan man ju räkna ut att just T:na här symboliserar dig själv, eftersom att det är första bokstaven i ditt nick.
Men jag är jävligt osäker, du kan lika gärna ha skrivit "betyg:TTTT" som om tidningen har recenserat den, INNAN du ätit burgaren. Eller, så har du gett den fyra "TråkigaTråkigaTråkigaTråkiga", eller så försöker du att forma en figur med fyra stycken bokstäver av samma sort, nämligen T.
Hmm, "TTTT", ser onekligen ut som en tallrik som balanserar på en kniv, en tom tallrik dessutom. Tolkar det därför som något dåligt.

Ska precis iväg till McDonalds och var riktigt sugen på att testa Crispy Chiken Gourmet & co, men efter det här, jag vet inte... verkar inte vara en särskilt trevlig upplevelse...
Citera
2007-06-07, 17:01
Bannlyst
är det sån däringa olivgrön inlagd gurka? Självklart ska den va på, den är så god
Citera
2007-06-07, 18:00
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Kommer hem med en Crispy Chicken Gourmet & co(betyg:TTTT) + en cheeseburgare, och får som vanligt kladda ner händerna i jakten på gurkan i cheesen.

Varför i helvete envisas McD med gurkan?
Kan inte komma på någon i min bekantskapskrets som äter den och vi kan ju inte vara helt udda allihopa väl?

Tips för er som gillar currydipen till stripsen. Finns på Willys under namnet Vitasia Curry sauce, för en tia.

hur gammla e du o din bekantskapskrets som går till mcdonalds och petar i maten? en jävla gurka kan väl inte vara så farligt att få i sig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in