• 9
  • 10
2007-06-15, 15:43
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Klart det skall vara gurka på burgaren; vill man inte ha är det väl bara att säga till. Och, nej, jag har aldrig sett någon i min bekantskapskrets (eller någon överhuvudtaget) plocka bort eller ens gnälla över gurkan.
Och, ja, jag tycker woofer gör helt rätt som plockar folk som inte kan bete sig civiliserat, självklart.
Citera
2007-06-20, 10:42
Medlem
Varför äter folk på donken ens? Inte nog med att gurkjäveln smakar vidrigt för att vara gurka tillochmed, köttet smakar ju hårig skosula. Åt senast på Arlanda, och fick världens magknip bara för att skiten var så dålig.
Citera
2007-06-20, 10:52
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag vill inte ha gurka vare sig på MC Donalds burgare eller på de från korvkiosken. Ser dock inte det stora problemet. Det är väl bara att ta bort gurkan om man inte vill ha den kvar...
Citera
2007-06-20, 16:47
Bannlyst
Inte nog med att de slänger på en bögig gurka som ingen äter, de har fan chock-höjtpriset till 14 kr på cheesburgaren!
Citera
2007-06-20, 18:14
Bannlyst
För mig är det olika, ibland äter jag med gurkan, ibland känner jag för att ta bort den, vet inte riktigt varför, saltgurka är asgott annars.
Citera
2007-07-13, 02:13
Medlem
nhults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Woofer jobbar i norrland...

jasså? vilken resturang? fick erbjudande att åka upp ditt och jobba som 1ass i 6 månader, detta var i piteå, men tackade nej, bytte resturang inom norrköping istället.

Kan även tillägga att under våra bästa timmar på dygnet så får vi alltid ha ca 5 st cheese utan gurka färdiga och dom säljs alltid.
Citera
2007-07-13, 02:16
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kendouy
Varför äter folk på donken ens? Inte nog med att gurkjäveln smakar vidrigt för att vara gurka tillochmed, köttet smakar ju hårig skosula. Åt senast på Arlanda, och fick världens magknip bara för att skiten var så dålig.

Den enkla anledningen till att folk äter på McDonalds är för att folk är dumma i huvudet. Den stora frågan är snarare varför folk regelbundet äter där, samtidigt som asen klagar? Förstår inte folk hur det där med utbud och efterfrågan fungerar? Bara en jävla massa gnäll hela tiden. Jag blir så trött. Är man missnöjd så bör man ju rimligtvis inte stödja rörelsen med sina pengar, men så långt tänker uppenbarligen inte folk.
Citera
2007-07-13, 02:20
Medlem
mo0kies avatar
ååh..skulle inte banga på en handfull McDonk-gorkka just nu.

And gimme some burgers n' shakes while you're at it
Citera
2007-07-13, 05:54
Medlem
Domedagens avatar
gurka e helt ok.. men man ska prompt specialbestalla sa man inte far en kall gammal burgare

jag bestaller utan dressing.. ja kalla mig tokig..

men jag kor med chilisasen istallet.... och far en varm nygjord burgis

men donken suger ju.. finns battre burgers o ata
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här