• 1
  • 2
2007-06-06, 22:00
Medlem
ska köra deca 400 i veckan och testex 400 i veckan i åtta veckor.. behöver man fronta på ryssar eller man ökar hyffsat snabbt ändå?
Citera
2007-06-06, 22:19
Medlem
ikhs avatar
Behöver inte fronta, utan låt det ta sin lilla tid. Sen borde du öka kurlängden till 10-12veckor, helst 12veckor.

/mvh Ikh
Citera
2007-06-06, 22:20
Medlem
Är detta din första kur?
I så fall hade jag sparat decan till nästa.
Om inte hade jag frontat med dubbel dos av båda i två veckor och kört 12 veckor totalt.
Det tar ett par veckor innan teston kickar in och ytterligare ett par till decan, så om du inte vill uppa dosen kör med dbol i 5-6 veckor.

Edit: någon hann före=)
Citera
2007-06-06, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Behöver inte fronta, utan låt det ta sin lilla tid. Sen borde du öka kurlängden till 10-12veckor, helst 12veckor.

/mvh Ikh

Håller med här!
Citera
2007-06-07, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cido
Är detta din första kur?
I så fall hade jag sparat decan till nästa.
Om inte hade jag frontat med dubbel dos av båda i två veckor och kört 12 veckor totalt.
Det tar ett par veckor innan teston kickar in och ytterligare ett par till decan, så om du inte vill uppa dosen kör med dbol i 5-6 veckor.

Edit: någon hann före=)

nej det e min tredje kur kört ryssar på första och sustanon på andra..
Citera
2007-06-07, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frazon
nej det e min tredje kur kört ryssar på första och sustanon på andra..

jag skulle rekomenderat:

Testosteron cypionate / Winstrol kur
eller
Testosteron Enanthate eller sustanon och Deca

spelar ingen roll om det är första andra eller tredje man stackar...
Citera
2007-06-07, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Winstrobolen

spelar ingen roll om det är första andra eller tredje man stackar...

Du som verkar så smart kanske skulle undvika att ge råd till andra...
Citera
2007-06-07, 19:07
Medlem
ikhs avatar
Normalt så har man inget behov av att stacka olika prepp i början då man är långt ifrån sitt genetiska max, och då räcker vanligt testo långt. Tyvärr så eftersträvar man snabba resultat och lägger på fler prepp än vad man klarar av att tillgodogöra sig.

Men de första 4-5 kurerna klarar sig en normal människa på vanligt testo i doserna från 250mg/ew upp till 750mg/ew.

/mvh Ikh
Citera
2007-06-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cido
Du som verkar så smart kanske skulle undvika att ge råd till andra...

ok bra då lyssnar vi på dig

ikh

"OK" kör testo tills du når din genetiska max förklara gärna hur man når sin genetiska max? sen kan du förklara varför bara testo ensamt skulle vara bättre i början 4-5 första kurerna än testo och deca tex en hög anabol och en hög androgen. ska du stänga ner din produktion 4-5 gånger innan du kan börja stacka?
Citera
2007-06-07, 23:25
Medlem
ikhs avatar
Citat:
ok bra då lyssnar vi på dig

ikh

"OK" kör testo tills du når din genetiska max förklara gärna hur man når sin genetiska max? sen kan du förklara varför bara testo ensamt skulle vara bättre i början 4-5 första kurerna än testo och deca tex en hög anabol och en hög androgen. ska du stänga ner din produktion 4-5 gånger innan du kan börja stacka?
Är du dum på riktigt?
Du kommer att stänga ner dig varje gång du kurar, oavsett kur. Och då de flesta tar ett upphåll mellan kurerna så spelar det ingen som helst roll om du kör på 1st AAS eller 10st, du kommer att stänga ner dig, och du kommer att ha ett avslut. Men i många fall blir avstängningen mycket mindre på tex Testo än deca. Och för en nybörjare så är man inte intresserad av att vara nerstängd för länge, utan man vill snabbt tillbaka till ursprungsläget.

Ditt genetiska max når du genom att träna och få ett visst antal kilo muskler, det är när du nått det magiska talet du når ditt genetiska max, och det är då måste använda dig av AAS året om för att inte tappa muskelmassa, dvs du har mer muskler än vad din kropp kan behålla.

Vidare så har man inget behov av något annat än testo då det bygger bra massa och ger bra styrka, och väger man 60-90kilo och bänkar 120-140kg så finns det ingen som helst vits med att kura på något annat än 1st steroid åt gången, och ska man inte tävla eller har andra krav på specifika steroider.

Men än en gång så visar du på otrolig dumhet Winstrobolen.

/mvh Ikh

//Edit: Nu är vikterna och övningen endast ett exempel.
Citera
2007-06-08, 09:43
Medlem
senaste kuren så körde jag deca och testo och tränings partner körde bara testo båda fick bra ökningar men jag behöll det mästa medans han hade visst sammlat på sig massa vatten och sjönk ner nästan till samma vikt som han startade ifrån , fast han åt bra mat och vi var ungefär lika länge nedstängda så han ångrade sig ganska hårt att han inte la in deca sen kanske det är olika från person till person. Sen så förstörs ju egenproduktionen ju fler kurer man kör fattar inte varför du då rekomenderar det..?
Citera
2007-06-08, 11:26
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Sen så förstörs ju egenproduktionen ju fler kurer man kör fattar inte varför du då rekomenderar det..?
Det var något nytt, så du menar alltså att de som blir behandlade med nandrolone eller testosteron i medicinskt syfte får sämre egenproduktion? Då dessa behandlingar kan sträcka sig över 2år med ett flertal upphåll?

Vidare så är det högst ovanligt att din egenproduktion påverkas permanent vid bruk av AAS, tror inte jag sett en enda studie som pekar på det. Men jag kan ju ha fel, så visa mig gärna vart du hittat den infomationen. Låter som nått jag läste på Dopingjouren för ett antal år sen.

Så om vi títtar på mig som har en (1st) året runt kur, och diverse normala kurer bakom mig, enligt ditt resonemang så borde min egenproduktion vara förstörd eller åtminstonde försämrad, trots detta så var mina värden inom det normala vid min senaste läkarkontroll. Värderna borde finnas här på FB att beskåda.

/mvh Ikh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in