Citat:
Ursprungligen postat av
PalmeKiller
Nu var troligen inte spybar hon skulle in på , utan lokal krog i bondhålan som hon skulle in på, men ändå blev inte insläppt på sina byxor? Hur kan vi hjälpa Emelie? Ha en stödgala för henne?
Detta är Humor avdelningen av Flashback, ni förväntas skoja om detta...:-)
Huskvarnabon Emelie Hansson, 25, hade gjort sig fin för ett besök på restaurang Glädje i Jönköping. Men i dörren blev det stopp – på grund av hennes rosa byxor.
– Jag känner mig kränkt och började gråta, berättar hon.
https://www.jp.se/2023-02-21/emelie-25-nekades--pa-grund-av-sina-rosa-byxor-jag-vill-ha-en-ursakt
Kränkt och börja gråta... vissa ställen har dresscode. Har hört flera gånger att jag inte får komma in pga mina skor eller för att jag inte följt dresscode. Förståeligt men tråkigt för dom eftersom jag dessa kvällar tänkt spendera mycket mer pengar än genomsnitts fejk-snobben gör. Men deras förlust tänkte jag, gick till ett annat ställe och hade kul.
Förstår inte riktigt problemet, reaktionen eller varför detta ens får utrymme i media. Hon låter hispig, omogen och som en curlad snöflinga som lärt sig att ifall man skriker och gråter så får man sin vilja igenom. Dåligt uppfostrad och bortskämd. Många sådana fall, främst från kvinnor 18-35, misslyckande av föräldrar samt samhället.