2007-06-07, 15:16
Medlem
willedenstores avatar
Bara jag som röker ned mig när jag ska sova? Haschet slår alltid ut mig tillslut, även om jag tagit tjack.

Dessutom är det görskönt att röka en fet efter man tjackat. Lite annorlunda och riktigt gött rus.
Citera
2007-06-07, 17:04
Medlem
Trollishs avatar
Tar den benso har jag tillgänglig.

Vilken det är spelar inte så jättestor roll för alla tar bort At:n.
Citera
2007-06-07, 17:24
Medlem
Mava Boys avatar
Håller med Arkomann där, opioider e bäst i test, enligt mig. Metadon helst om jag ska sova. Sub+tjack tycker jag passar fint till frukost, när man ska vara lite aktiv o ändå inte känna sig avkliven på tjacket. Benso funkar stenbra också, även brajj, theralen, stilnoct m fl. Metadon+brass i kombo får Guldmedalj Metadon ensamt också, 5-6 Xanor stavar, eller ett gäng flunisar får silver o brajj får brons (RIKTIGT bra då, ingen standard banan).
Citera
2007-06-07, 17:28
Medlem
mesmerizes avatar
jag föredrar att sova på nåt flödder med lång halveringstid typ diazepam. Bäst är dock att blanda en med kort halveringstid men som är jävla stark (alprazolam) med en som inte är lika stark men har längre (diazepam).
Citera
2007-06-08, 05:53
Bannlyst
Sussa in......

Jag brukar ta Imovan, Stilnoct och Stesolid.

Hade skit som Propavan, Atarax eller vad det hette-skit! Jag blev helt totalt jävla sömnig i hela 2 dar efter. Kunde inte ens ta mig upp ur sängen. Så stark inverkan hade dom på MIG iallafall, men sen så är jag ju jävligt lättpåverkad.

Jag menar, 2 glas vin kan vara en hel-kväll för min del hahahaa

Nåväl, billig fylla och billig....ja, vad säger man "rusning"? Öh.
Citera
2007-06-08, 08:30
Medlem
Cudas avatar
Temesta

Om man nu får tag i de på mig funkar det iaf bättre än nån annan benzo om landningsbanan är lång. Sen lite OT A-vitaminer gör oss personlighetsförändrade till det sämre på sikt.
Citera
2007-06-09, 21:17
Medlem
danny79s avatar
Snurrig brukar man vara när man vaknar, hur länge är beronende vad man tatt. Mitt råd är att hålla dig vaken tills normal lägningsdags, samt dricka öl under tiden. Du kommer bli full ganska lätt å sen kommer du vakna upp utan att behövt ta nån benzo utan bara bakis. även då kommer du vara lite snurrig pga av att din dygnrutm är fuckad. men det går över efter ett par timmar. ( gör det för mig iallafall) ...

Å då menar jag efter du vaknat av benzon alltså
Citera
2007-06-09, 22:21
Medlem
Keruzzs avatar
Alkohol är bra att landa på enligt min mening..
Och jag tycker också att det låter som att du bara är allmänt snurrig utav att du är sliten på tjacket, som någon innan skrev käka en stadig lunch och häll i dej en massa vatten och sen ta ett par kalla starkisar i solen
Citera
2007-06-10, 03:21
Medlem
Sleep3rs avatar
Snurrig och illamående är tecken på vätskebrist, drick!
Citera
2007-06-11, 02:57
Medlem
fleshrippers avatar
Ähh tjack tar man för att vara vaken, sova gör man när tjacket går ur. Svårare än så är det inte...
Citera
2007-06-11, 03:12
Medlem
Thaumatines avatar
Det här kanske vore nåt för mig eftersom jag har ADHD och är väldigt hyperaktiv och sover dåligt om nätterna.
Citera
2007-06-11, 03:27
Bannlyst
Xanax tog ner mig rätt stadigt från en tjack-AT och gav mig många sköna timmars sömn, alla borde egentligen ha en karta hemma bara i nödfall, men knappt någon kan ju stå emot att knapra slut så fort det finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in