2007-06-06, 11:56
Medlem
Hej, iförrgår/igår har jag tagit tjack. Jag köpte avtändningstabletter och en vit som gör att du sover, det stod STILNOX på den. Vad jag vet efter läsandet på FB så är det vad som kallas benzo/benso? Men iaf, han jag köpte det av ta att efter man tagit den stilnox så ska man inte röra sig utan blunda och försöka sova annars vinglar man o allt e snurrigt vilket jag kände att det var då. Sen sov jag gott. Men nu på morgonen runt 10 timmar efter så känner jag mig snurrig fortfarande, går det över? Skulle det funka att ta en alvedon, då menar jag eftersom det brukar funka om man e bakis o lite snurrig o så.
Citera
2007-06-06, 12:00
Medlem
Arkomanns avatar
Nej, en alvedon hjälper mot inflammation, feber och huvudvärk. Om du bara är snurrig på grund av zolpidemhemitartratet i Stilnoct/Stilnox (som är ett bensodiazepinderivat, inte en ren bensodiazepin), så kan du händelsevis bli mer snurrig av en alvedon, eftersom levern då har mer att arbeta med och inte kan rensa ut allting lika fort.
Citera
2007-06-06, 12:11
Medlem
Tjacktorskens avatar
Pröva ett eller fyra rör med Theralen så ska du få se på sova.
Citera
2007-06-06, 12:23
Medlem
dock var jag lite snurrig och illamående då tjackeffekten började avta också vilket var igår runt 16:00 tills jag sov kl 24:00. Men nu är jag mest bara snurrig.
Om det är från benzon , när går det isf över?? Var 11 timmar sedan jag tog den.
Citera
2007-06-06, 13:51
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pangboom
dock var jag lite snurrig och illamående då tjackeffekten började avta också vilket var igår runt 16:00 tills jag sov kl 24:00. Men nu är jag mest bara snurrig.
Om det är från benzon , när går det isf över?? Var 11 timmar sedan jag tog den.

Det är inte benzo för i helvete! Kan du inte läsa?

/Fordie
Citera
2007-06-06, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Det är inte benzo för i helvete! Kan du inte läsa?

/Fordie

Precis varför fråga massa frågor när han inte läser svaren fan en del mäniskor blir man tokig på
Citera
2007-06-06, 14:26
Medlem
Betterthanyous avatar
citodon bör funka.
Citera
2007-06-06, 14:37
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betterthanyou
citodon bör funka.

Det är jävligt skönt med opioider till/efter tjack, men risken är rätt stor, särskilt för något så pass stimulerande som kodein, att man i stället aldrig går och lägger sig utan bara blir mer "speedad" och fortsätter lalla runt och må gott, vilket i och för sig är helt i min smak, men förmodligen inget trådskaparen efterfrågar.
Citera
2007-06-06, 14:42
Medlem
EvelKnievels avatar
Hur mycket har du ätit under den här tiden då? Jag gissar på att du är sliten bara.
En redig lunch och nån liter vatten så tror jag att du känner dig piggare. Lätt "snurrighet" och illamående är standard efter man varit vaken ett tag.

Stilnoct har väldigt kort halveringstid.. den sitter inte i fortfarande.
Citera
2007-06-06, 15:42
Medlem
datorhells avatar
ujuj detta tjackelände folk utsätter sig för, håll dig till kaffe trådskaparn.
Citera
2007-06-06, 15:47
Medlem
wsbs avatar
Brukar sova på xanor (alprazolam), men föredrar stesolid (diazepam). Dock är de den enda benson jag prövat, bortsett från stilnoct och propavan (skit).
Citera
2007-06-07, 14:10
Bannlyst
Om jag värkligen måste sova så tar jag en pump cirdalud.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in