2007-06-06, 23:38
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Bara lyssna på lite tjack så man blir pigg och glad. Sen dra på "best of benso" mot at:n imorgon.
Citera
2007-06-07, 02:27
Bannlyst
Detta är bara skit,. har provat dedär förut. Gav mig inget annat än ONT i huvudet.
Citera
2007-06-10, 16:25
Medlem
C.A.Tls avatar
Nån som kan länka till en FUNGERADE (har testat runt 5 verisioner av både I-doser och brainwave generator) fullverision med antigen brainwave generator eller I-doser, endast oregistrerade brainwave generator har fungerat för mig och den är ju så tråkig
Citera
2007-06-11, 02:25
Medlem
saftad_burks avatar
ALLT ÄR PLACEBOOOO
Citera
2007-06-11, 18:34
Medlem
C.A.Tls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C.A.Tl
Nån som kan länka till en FUNGERADE (har testat runt 5 verisioner av både I-doser och brainwave generator) fullverision med antigen brainwave generator eller I-doser, endast oregistrerade brainwave generator har fungerat för mig och den är ju så tråkig

Ingen? Fan, vill ju testa detta
Citera
2007-06-27, 03:05
Medlem
KruxZs avatar
http://www.torrentspy.com/torrent/11...God_Hakkersszz

Där har ni ett fungerande I-doser iaf. Dock fungerar inte alla ljudfiler att öppna. Men jag upptäckte att det berodde på att de var skrivskyddade, så det är bara att ändra på det så fungerar det sen.
Citera
2007-06-28, 15:54
Medlem
F5MMANs avatar
gå in på deras hemsida, sen klickar du runt lite och sen hittar du en free download, fast du får bara alcohol och en till men det var en fb:are i ett tidigare inlägg som länkade några nya ljud som du kan använda..

fast nu såg jag att det inte fungerade, det stod "Det angivna formatet stöds inte och kan inte översättas. Du kan visa de stödda formaten med funktionen Capabilities"
Citera
2007-06-28, 18:19
Medlem
javla_bajss avatar
http://thepiratebay.org/tor/3600342/I-Doser
Funkar för mig

Edit: Körde nyss "Peyote 1". Tog 35 minuter, bortkastad tid.
Citera
2007-06-28, 18:52
Medlem
Snyltarens avatar
Så som jag fattat det så måste man ha använt den drogen förut?
Citera
2007-06-28, 19:26
Medlem
West-ens avatar
Programmen simulerar egentligen inte droger, syftar både på Brainwave Generator och I-Doser, utan ändrar sinnestillståndet på något sätt.
Låter hokuspokus men efter man lärt sig att slappna av och lyssna på några av dom här programmen händer verkligen någonting konstigt, jag började se konstiga saker, och kroppen vibrerade.
Citera
2007-06-28, 19:47
Medlem
Cane-forces avatar
haha fan va ballt de blir nog till å testa detta när man finner något bra tillfälle :P (det lär ju funka med tanke på det mesta folk tutar i mig)

men hur kan detta vara i kombination med alkohol? (vill inte röka på eftersom jag blivit påverkad av all skrämsel propaganda)
eller lustgas kanske?

någon som vill vara försökskanin mån tro?
Citera
2007-08-14, 09:35
Medlem
Hur länge är man "påvärkad" efter att man slutat lyssnat på ljudet?

Och någon som känt det obehagligt? etc om man kan snea på det hehe!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in