Citat:
Ursprungligen postat av JU5T1N
Det är inte just vad hon sagt utan hur hon va efteråt. Tog kanske omkring 2 veckor innan hon ens klarade av en kram av hennes pojkvän. Hade det varit något man gjort ungefär som "åhh fan gjorde jag så där för igår" ,skulle ingen direkt bli så nerbruten. Sen att Sebastian o hans medbrottsling säger att hon va med på allt o att det va ungefär hennes idé. Klart dom säger så även om dom också vet hur det gick till. Vad tror du?
Jag tror inte så mycket alls. Det enda jag förstår utav det du skrev förut är att det är nerlagt i brist på bevis. Jag antar att ord står mot ord och att det inte finns någon bevisning som gör att dom kan åtala nissarna som har gjort det.
Missförstå mig rätt nu. Naturligtvis är det jävligt illa om dom har våldtagit henne och klarar sig undan med det. Det är ju nu så att det är jävligt svårt för rättsväsendet att bara gå på en anmälning när det inte finns något mer. Det HAR ju bevisligen hänt att tjejer som knullat runt på fyllan fått kalla fötter och anmält för våldtäkt efteråt. Det räcker med att hon har ångest för att hon varit otrogen och vänner och pojkvän märker att något är fel. Enklare då att säga våldtäkt än att erkänna att man knullat runt med några C-kändisar. Nu säger jag inte att det var så i detta fall, men det vet inte polisen om inga andra bevis framkommer.
Nedlagt är det i alla fall, och jag tror varken hon eller du kommer att må bättre av att sitta och leta skit på Basic Element eller försöka hitta andra som blivit våldtagna av nån av dom. Utan ett erkännande eller utomstående vittnen så är det tyvärr kört. Sorry.
Edit: felstavningar