2007-06-05, 17:42
Medlem
Han skall väl vara sångaren i basic element, eller har jag fel?
I gårdagens kvällstidning stod det b la att han är manager på stockhouse och har hand om många folkkära artister som charlotte perelli, Pernilla Whalgren och Marie Serneholt.
Han är vidare dömd för b la stöld, olaga vapeninnehav och misshandel.
Hur kan det komma sig att dom låter honom representera dom?
Citera
2007-06-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chanel
Han skall väl vara sångaren i basic element, eller har jag fel?
I gårdagens kvällstidning stod det b la att han är manager på stockhouse och har hand om många folkkära artister som charlotte perelli, Pernilla Whalgren och Marie Serneholt.
Han är vidare dömd för b la stöld, olaga vapeninnehav och misshandel.
Hur kan det komma sig att dom låter honom representera dom?

Läste det oxå... men såg att det var en hel del gamla grejor från mitten av 90-talet.... Folk kan väl ändra sig?

Sen kanske han är grym på det han gör?
Gör han inte rätt som blåser staten?
Citera
2007-06-05, 23:51
Medlem
han har lite skit i bagaget men det är gamla prylar, minst 15 år sedan. Han var väl rätt öppen om sin tid som värsting i Malmö och hur han sprang omkring och fäktade med vapen.
Citera
2007-06-06, 08:21
Bannlyst
hehe

han sköt ju med en magnum revolver på Enköpings torg
Citera
2007-06-06, 20:17
Medlem
rocketeers avatar
Jag var en av den tja yttre nästin till inre kretsen runt festar pajsarna i basic element..

Han knarkade upp det mesta han drog in.

jag vet en hel del smaskigt om den snubben
men.. det är så få som vet om just dom sakerna så det skulle vara så givet vem jag var som berättade det hela. men kan ju sammanfatta det hela
med mycket knark o brudar...

... det finns faktiskt en hel del skäl till varför hans grupp basic element böt dansare väldigt ofta...

lite trist att inte kunna skvallra riktigt utförligt men jag ska fundera på vad jag kan yppa hoho...

kan iaf tillägga att han har riktigt bra humor och var/är en riktigt generös person.
Citera
2007-06-06, 20:47
Medlem
BoyGoneBads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocketeer
Jag var en av den tja yttre nästin till inre kretsen runt festar pajsarna i basic element..

Han knarkade upp det mesta han drog in.

jag vet en hel del smaskigt om den snubben
men.. det är så få som vet om just dom sakerna så det skulle vara så givet vem jag var som berättade det hela. men kan ju sammanfatta det hela
med mycket knark o brudar...

... det finns faktiskt en hel del skäl till varför hans grupp basic element böt dansare väldigt ofta...

lite trist att inte kunna skvallra riktigt utförligt men jag ska fundera på vad jag kan yppa hoho...

kan iaf tillägga att han har riktigt bra humor och var/är en riktigt generös person.

Låter nästan som om han borde vara hedersmedlem på FB
Citera
2007-06-06, 23:54
Medlem
familyguys avatar
Jag har pratat med Peter ett par gånger, läskigt trevlig..
Han kan det han gör.

Kan ju också erkänna att han erbjudit svart. Men vilken fan gör inte det?!!

Svarta pengar är ju "bara" utan moms som han säger. Så vafan.
Många artister kan ta emot pengar svart om de vill. Känner till några men tänker inte hänga ut. Men en är en ganska berömd svensk kille på 40+ som gillar dataspel.

Anlitar ni svartkraft när ni målar om hemma?
Citera
2007-06-08, 12:24
Medlem
KB886511Bs avatar
I yngre år, en typisk Malmökille. Kaxig och uppkäftig. Ville gärna vara gangster. Har ett svagt minne av att jag läste i Okej, runt 93/94 att Peter blev av med sin oskuld när han va runt 13 med en bra mycket äldre tjej. CRED! Vidare så är han i dag en typisk stekare på 34 bast. Har jobbat bort sin skånska dialekt helt och hållet och snackar idag någon form av rikssvenska. Har lätt för att få brudar, i en spelning i min stad, tog det honom 5 minuter efter konserten att få med sig en brud. En gammal bekant till mig, blev bedragen av sin flickvän efter en utekväll i Sthlm. Gissa med vem..
Citera
2007-06-08, 13:15
Medlem
mrharakiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av familyguy
Många artister kan ta emot pengar svart om de vill. Känner till några men tänker inte hänga ut. Men en är en ganska berömd svensk kille på 40+ som gillar dataspel.

Du menar sångaren som kallar sig som den i februari avlidne journalisten lars **** efternamn
Citera
2007-06-08, 13:58
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KB886511B
I yngre år, en typisk Malmökille. Kaxig och uppkäftig. Ville gärna vara gangster. Har ett svagt minne av att jag läste i Okej, runt 93/94 att Peter blev av med sin oskuld när han va runt 13 med en bra mycket äldre tjej. CRED! Vidare så är han i dag en typisk stekare på 34 bast. Har jobbat bort sin skånska dialekt helt och hållet och snackar idag någon form av rikssvenska. Har lätt för att få brudar, i en spelning i min stad, tog det honom 5 minuter efter konserten att få med sig en brud. En gammal bekant till mig, blev bedragen av sin flickvän efter en utekväll i Sthlm. Gissa med vem..

Haha! Jag kommer också ihåg den där artikeln om hans oskuld!
Citera
2007-07-13, 00:23
Medlem
rocketeers avatar
http://www.stureplan.se/articles/5289/

snubbe Jonas där var turneledare åt basic element
gillar o köra in i träd efter ha raidat apotek
Citera
2007-07-13, 01:02
Medlem
Philliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av familyguy
Jag har pratat med Peter ett par gånger, läskigt trevlig..
Han kan det han gör.

Kan ju också erkänna att han erbjudit svart. Men vilken fan gör inte det?!!

Anlitar ni svartkraft när ni målar om hemma?

hade det inte vatt 40 + hade jag gissat på basshunter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in