2009-07-16, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dest88
Samma här.. antagligen därför det inte går för mig att boka ändå skumt att det inte har kommit upp något könummer

Det är ju redan massor som står i kö till de rummen/lägenheterna som är uppe.. skumt.
Hoppas det kommer så småningom, så man kan lägga sig och inte va nervös :P
Citera
2009-07-16, 01:42
Medlem
Xephlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NagChampa
Det är ju redan massor som står i kö till de rummen/lägenheterna som är uppe.. skumt.
Hoppas det kommer så småningom, så man kan lägga sig och inte va nervös :P

Jag reggade mig igen på bostadsanmälan och blev därefter rätt nojjig att jag sabbat min novishstatus men whoops så fick jag ett könummer och nu ligger jag först på de flesta lägenheterna i listan så antar att jag fick en bra lott!

Tänkte själv bo på Sparta, ska plugga läkare så tror jag håller till runt sjukhuset.
vart satsar ni andra på att bo? Att bo mitt i centrum skulle ju vara chill som satan, men släpper de fler lägenheter senare och är det bara korridorer någon som vet? Man vill inte vänta ifall man missar sin chans heller
Citera
2009-07-16, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xephlon
Jag reggade mig igen på bostadsanmälan och blev därefter rätt nojjig att jag sabbat min novishstatus men whoops så fick jag ett könummer och nu ligger jag först på de flesta lägenheterna i listan så antar att jag fick en bra lott!

Tänkte själv bo på Sparta, ska plugga läkare så tror jag håller till runt sjukhuset.
vart satsar ni andra på att bo? Att bo mitt i centrum skulle ju vara chill som satan, men släpper de fler lägenheter senare och är det bara korridorer någon som vet? Man vill inte vänta ifall man missar sin chans heller

Jag funderar på Delphi eller kamnärsrätten då det är nära till LTH, samt att jag har hört att det ska va rätt okej där.

vad fick du för könummer då? Jag kan med göra om min ansökan nu ser jag, fast är nervös som du att sabba det :P
Citera
2009-07-16, 01:56
Medlem
Xephlons avatar
Citat:
Jag funderar på Delphi eller kamnärsrätten då det är nära till LTH, samt att jag har hört att det ska va rätt okej där.

vad fick du för könummer då? Jag kan med göra om min ansökan nu ser jag, fast är nervös som du att sabba det :P

Oh fint, alltså det är det som är så förvirrande, jag ser inget könummer jag ser bara mitt senaste datum jag gjorde bostadsansökan d.v.s. 16-07-2009 00:05
Min kompis som jag just pratade med hade också fått sitt lottnummer, verkade det som, och för honom stod det 09-07-2009. Dock han verkade ändå ha sämre könummer än mig på lägenheterna som ligger ute för novisher, så det där lottnummret verkar vara ett mysterium säg till om någon kommer på hur man kan se det :P
Citera
2009-07-16, 02:00
Medlem
Dest88s avatar
Hmmm undrar om de som ställer sig i kö på de bostäder som lagts ut nu är novischer eller folk utan novischstatus som ställer sig i kö :/. Lottningen är ju inte färdig...

Citat:
Oh fint, alltså det är det som är så förvirrande, jag ser inget könummer jag ser bara mitt senaste datum jag gjorde bostadsansökan d.v.s. 16-07-2009 00:05

Så här står det för mig när jag loggar in:

Välkommen XXXXXX
Har vi rätt uppgifter?
Mitt ködatum
Lottning pågår
Nya meddelanden
Du har 0 nya meddelanden
Senast redigerad av Dest88 2009-07-16 kl. 02:02.
Citera
2009-07-16, 02:08
Medlem
Xephlons avatar
Citat:
Hmmm undrar om de som ställer sig i kö på de bostäder som lagts ut nu är novischer eller folk utan novischstatus som ställer sig i kö :/. Lottningen är ju inte färdig...

Så här står det för mig när jag loggar in:

Välkommen XXXXXX
Har vi rätt uppgifter?
Mitt ködatum
Lottning pågår
Nya meddelanden
Du har 0 nya meddelanden

Det jag är lite orolig för bara för jag råkade göra en ny bostadsansökan efter midnatt utan att tänka mig för =/
men min kompis sa att han inte gjort någon ny och att han kunde se ett datum.. dock tycker jag det är rätt dåligt att man inte kan se om man har novishstatus någonstans eller lottnummer osv.. ingen slags statussida öfrutom det på huvudsidan som du skrev förstås.
Citera
2009-07-16, 02:10
Medlem
Dest88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xephlon
Det jag är lite orolig för bara för jag råkade göra en ny bostadsansökan efter midnatt utan att tänka mig för =/
men min kompis sa att han inte gjort någon ny och att han kunde se ett datum.. dock tycker jag det är rätt dåligt att man inte kan se om man har novishstatus någonstans eller lottnummer osv.. ingen slags statussida öfrutom det på huvudsidan som du skrev förstås.

Ja jag håller på att bli galen av detta. Finns så inte tillräckligt med info känns det som...
Citera
2009-07-16, 02:31
Medlem
Citat:
Ja jag håller på att bli galen av detta. Finns så inte tillräckligt med info känns det som...

Då är vi två

Tycker att de borde bättra på den där sidan. Det är så många som är måna om att få en lägenhet (vilket inte är så konstigt) samt att det faktiskt är ganska viktigt att det fungerar och blir rättvist.. tycker jag iallafall.

Jag har fortfarande inget könummer. Står likadant på min förstasida. Kanske får vänta tills imorn, om det inte sker automatiskt vilket jag trodde. Dock verkade det ju som att lägenheterna kom upp automatiskt vid 12-tiden.

Vill minnas att förra året så havererade sidan för så många var inne på den klockan 12 och skulle ha lägenhet och det blev nåt krux med alla könummer, så får hoppas att det inte är en favorit i repris i år
Citera
2009-07-16, 08:10
Medlem
Xephlons avatar
Citat:
Då är vi två

Tycker att de borde bättra på den där sidan. Det är så många som är måna om att få en lägenhet (vilket inte är så konstigt) samt att det faktiskt är ganska viktigt att det fungerar och blir rättvist.. tycker jag iallafall.

Jag har fortfarande inget könummer. Står likadant på min förstasida. Kanske får vänta tills imorn, om det inte sker automatiskt vilket jag trodde. Dock verkade det ju som att lägenheterna kom upp automatiskt vid 12-tiden.

Vill minnas att förra året så havererade sidan för så många var inne på den klockan 12 och skulle ha lägenhet och det blev nåt krux med alla könummer, så får hoppas att det inte är en favorit i repris i år

Eller 3 borde vi kanske säga
Men nu har jag ju fått ett annat könummer när jag vaknat 2009-07-09 23:22. Kan bara anta att det är som förra året då den som har bäst könummer har 00:01 den 9 Juli. Vad har ni andra? i sådana fall är det 642 novisher före mig i kön fuck Vet någon ens hur många lägenheter som kommer läggas ut? Nu var det visst många frågor här, men kan inte låta bli att lacka lite över bristen på information på deras hemsida.
Citera
2009-07-16, 08:44
Medlem
Satan, jag har "2009-07-10 05:47". Detta bör i så fall vara åt skogen dåligt?
Citera
2009-07-16, 08:48
Medlem
Xephlons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danj
Satan, jag har "2009-07-10 05:47". Detta bör i så fall vara åt skogen dåligt?

Ska ringa kundtjänst när dem öppnar nu klockan 9 kan återkomma då med ett svar hur de tänkt. Men mjo bör ju bara åtminstone 29*60 = 1740 pers framför dig...räkna fel på mig själv haha 1400 pers bara börja leta på annat håll antar jag.
Citera
2009-07-16, 08:59
Medlem
Usch då, fattas bara att posten tappar min nya tv när den kommer idag. Surt när man inte är så välbekant med Lund=få kontakter. Men får försöka jobba med de få uppslag jag har.

Hade varit underbart om du återkom så fort som möjligt så jag slipper gå runt och oroa mig hela dagen på jobbet.
Senast redigerad av danj 2009-07-16 kl. 09:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in